• تاریخ انتشار : یکشنبه 21 بهمن 1397 - 11:55
  • کد خبر : 26153
  • چاپ خبر

علت پدید آمدن اتفاقات بعد از رحلت پیامبر (ص) بی تفاوتی مردم نسبت به امام حق و تنها گذاشتن ایشان بوده است

علت پدید آمدن اتفاقات بعد از رحلت پیامبر (ص) بی تفاوتی مردم نسبت به امام حق و تنها گذاشتن ایشان بوده است به گزارش خبرنگار زرند نیوز؛ همزمان با ایام شهادت بانوی دوعالم حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و ایام الله دهه فجر پنجمین پاسداشت سالگرد شهدای جهاد فرهنگی در جمع مردم

علت پدید آمدن اتفاقات بعد از رحلت پیامبر (ص) بی تفاوتی مردم نسبت به امام حق و تنها گذاشتن ایشان بوده است

به گزارش خبرنگار زرند نیوز؛ همزمان با ایام شهادت بانوی دوعالم حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و ایام الله دهه فجر پنجمین پاسداشت سالگرد شهدای جهاد فرهنگی در جمع مردم ولایت مدار شهر خانوک با حضور سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ،خانواده معزز و مکرم شهدای والامقام و قشرهای مختلف مردم برگزار گردید.

سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم معنوی با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و نیز گرامیداشت یاد وخاطره همه شهدای والامقام ، پیرامون شهادت حضرت زهرا (س) تصریح کرد: بی تفاوتی مردم و تنها گذاشتن امام بر حق علت شهادت حضرت زهرا (س) و پدید آمدن اتفاقات بعد از رحلت رسول (ص) بوده است.

وی افزود: ما باید از تاریخ عبرت بگیریم ، اگر عبرت نگیریم دچار مشکلات صدر اسلام خواهیم شد. اگر کسی با قصد و آگاهی از ولی فقیه اطاعت نکند چوب این کار را خواهد خورد، باید مراقبت کرد تا تحت تاثیر این جریان های منحرف قرار نگیریم.

سردار ابوحمزه خاطر نشان کرد: علت عزت و سربلندی چهل ساله انقلاب اسلامی در همه زمینه های علمی ، اقتصادی، پزشکی، فناوری و … به خاطر این است که ما یک اسلام داریم و یک امت، بین اسلام و امت امام وجود دارد اگر مردم از امام اطاعت نکنند امام گوشه گیر و در نتیجه امت ذلیل خواهد شد مثل صدر اسلام، وقتی امت از امام پیروی کنند همه ی تدبیر ها و رهنمودهایی ایشان را به کارگیرند، امت عزیز خواهد شد مثل انقلاب اسلامی.

فرمانده سپاه ثارلله کرمان تاکید کرد: مسئولین و مردم باید قدر نعمت ولایت فقیه را بدانند و از آن اطاعت کنند و اگر کسی عمدا از ولی فقیه سرپیچی کند در پیشگاه خداوند باید پاسخگو باشد و مسئولین که عمدا از ولایت فقیه سرپیچیی می کنند مسئولیت و حقوقشان شرعا حرام است.

سردا ابوحمره گفت: استکبار ستیزی یکی از ویژگی های امام راحل رحمت الله علیه است و باید کالبد شکافی کنیم این روحیه را ،که ایشان بعد از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ آمریکا را شیطان بزرگ نامیدند و چرا امام خامنه ای (مدظله العالی) در جمع فرهنگیان در اردیبهشت همین سال فرمودند: آمریکا قابل اعتماد نیست و نه تنها آمریکا بلکه اروپا هم قابل اعتماد نیست و در دیدار اخیر در حسینیه حضرت امام (قدس سره) با خلبانان گفتند: آمریکا و اروپا قابل اعتماد نیست ولی برخی از مسئولین مذاکره کننده امروز یادشان آمده و می گویند اروپا قابل اعتماد نیست ،مگر حضرت آقا هشدار نداند ولی شما ۳سال است مذاکرات را دنبال می کنید و هر روز یک مطلب جدید و بعد از خروج آمریکا از برجام به اروپا دلخوش کردید.

وی بیان کرد: مشکلات اقتصادی کشور تنها ۳۰ درصد به دلیل تحریم های موجود است و ۷۰ درصد آن از جمله مباحث ارز، گرانی سکه و … به دلیل ضعف مدیریت در دولت، مجلس و قوه قوضائیه برمی گردد.

سردار ابوحمزه گفت : در حال حاضر بعضی ها عمدا و برخی ناآگاهانه در انتقال مطالب همه ی مشکلات را از ناحیه رهبری عنوان می کنند که در واقع و بر طبق قانون اساسی حل مشکلات اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی در مرحله اجرا بر عهده ی شخص رئیس جمهور و دولت است. تدوین قوانین وظیفه ی مجلس شورای اسلامی ، برخورد با تخلفات و جرایم وظیفه قوه قضائیه و وظیفه ی رهبری تعیین سیاست های کلان ، هماهنگی بین قوا، تعیین رئیس قوه قضائیه و … است کسانی که چنین ادعایی دارند بروند قانون اساسی را بخوانند.

وی اظهار داشت : حضرت علی (ع) فرمودند : کارگزاران نظام اسلامی خادم مردمند. امام خمینی و امام خامنه ای هم تاکید کردند که مسئولین خادم و خدمتگزار مردم هستند و مردم عزیز ناکارآمدی ها و مشکلات را نبایند به پای نظام و انقلاب بگذارند و برخی مشکلات بر گردن مسئولان در مجلس ، دولت و قوه قضائیه است.

وی در پایان تاکید کرد: ۲۵۰ هزار شهید در زمان های مختلف و در مکانهای مختلف به خاطر دفاع از این انقلاب و نظام به خون غلطیده اند پس مسئولین قدر بدانند و وظایف خود را به درستی انجام دهند زیرا در برابر خدا و شهدا مسئولند و تکلیف ما در نظام اسلامی حضور قوی ، منسجم و یکپارچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه است زیرا نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی شده است چون شاهد شکست های پی در پی استکبار جهانی و پیروزی های کشورهای منطقه در جنگ ها هستیم و روز به روز پیش بینی های امام راحل و مقام معظم رهبری در حال تحقق هستند. بنابراین هر کس میخواهد عزتمند شود در کنار انجام وظایف و تکالیف شرعی باید سعی کند تا نه از امام خود جلو بیافتد و نه عقب بلکه پیرو امام خویش باشد. تاریخ مشعشع این امت صدها سال قلبها را تسخیر خواهد کرد و به فضل الهی تمدن بزرگ اسلامی شکل خواهد گرفت و این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی (عج) گره خواهد خورد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها