• تاریخ انتشار : یکشنبه 12 اسفند 1397 - 13:19
  • کد خبر : 26679
  • چاپ خبر

تعیین قیمت ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومانی هر کیلو مرغ برای کرمانی‌ها

 تعیین قیمت ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومانی هر کیلو مرغ برای کرمانی‌ها در نشست ستاد تنظیم بازار استان پس از کش و قوس‌های فراوان و بحث و تبادل نظر، قیمت مرغ زنده در استان ۱۰ هزار تومان و قیمت برای مصرف‌کننده ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان تعیین شد. به گزارش خبرگزاری زرند نیوز ، در

 تعیین قیمت ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومانی هر کیلو مرغ برای کرمانی‌ها

در نشست ستاد تنظیم بازار استان پس از کش و قوس‌های فراوان و بحث و تبادل نظر، قیمت مرغ زنده در استان ۱۰ هزار تومان و قیمت برای مصرف‌کننده ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان تعیین شد.

به گزارش خبرگزاری زرند نیوز ، در نشست ستاد تنظیم بازار استان پس از کش و قوس‌های فراوان و بحث و تبادل نظر دستگاه‌های مختلف ذیربط از جمله تولیدکننده‌ها و توزیع‌کننده‌های مرغ، قیمت مرغ زنده در استان ۱۰ هزار تومان و قیمت برای مصرف‌کننده ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان تعیین شد.

محمدعلی دهقان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان در این جلسه اظهار داشت: تمام مرزهای استان به منظور جلوگیری از خروج مرغ خارج از شبکه تحت کنترل قرار دارند و هرگونه تخلف در این زمینه به شدت مورد برخورد قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه فروش مرغ زنده به کشتارگاه توسط دستگاه‌های نظارتی چک می‌شوند، عنوان کرد: با توجه به اینکه نهاده‌ها با قیمت کاملا دولتی به دست تولیدکننده نمی‌رسد، جهاد کشاورزی باید تلاش خود را برای دریافت نهاده در این زمینه بگذارد.

دهقان گفت: میزان تولید استان و اینکه چه مرغداری‌هایی باید توزیع داشته باشند در سیستم مشخص است، لذا عملکردی غیر از این به منزله اخلال در بازار و معیشت مردم تلقی می‌شود.

وی افزود: در شرایط فعلی اگر کسی بخواهد کوتاهی کند و برای مردم مشکلی ایجاد کند، دستگاه‌های حکومتی و نظارتی وارد می‌شوند.

عدم کشتار مرغ موجب کمبود آن در بازار شد

ارسلان میری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان نیز اظهار داشت: با توجه به اینکه طبق اعلام جهاد کشاورزی میزان جوجه‌ریزی در استان کرمان از سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافته است، اما چرا باید شاهد کمبود مرغ در بازار باشیم.

وی ادامه داد: طبق گزارش‌هایی که داشتیم چند روز اصلا کشتاری در استان صورت نگرفته و این مسئله موجب کمبود مرغ در بازار شده است.

میری عنوان کرد: طبق قیمتی که برای مرغ معین شده، تولید کننده و توزیع کننده مکلف هستند به همین دو قیمت ۱۰ هزار تومان مرغ زنده و ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان مصرف کننده، فروش داشته باشند و در غیر این صورت برخورد جدی از سوی تعزیرات صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها