• تاریخ انتشار : دوشنبه 13 اسفند 1397 - 11:19
  • کد خبر : 26687
  • چاپ خبر

اولین عمل جراحی چاقی در بیمارستان پلیس کرمان

اولین عمل جراحی چاقی در بیمارستان پلیس کرمان رئیس بیمارستان سیدالشهدا ناجا از انجام اولین عمل کاهش وزن بدون برش جراحی، به روش لاپاراسکوپی در بیمارستان پلیس کرمان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، دکتر غفاری رییس بیمارستان سیدالشهدا کرمان گفت: روش‌های مختلف جراحی برای کاهش وزن وجود دارد که یکی از کم

اولین عمل جراحی چاقی در بیمارستان پلیس کرمان

رئیس بیمارستان سیدالشهدا ناجا از انجام اولین عمل کاهش وزن بدون برش جراحی، به روش لاپاراسکوپی در بیمارستان پلیس کرمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، دکتر غفاری رییس بیمارستان سیدالشهدا کرمان گفت: روش‌های مختلف جراحی برای کاهش وزن وجود دارد که یکی از کم عارضه‌ترین آن‌ها عمل جراحی sleeve معده است و به علت حداقل تغییرات انجام شده در آناتومی دستگاه گوارش، نسبت به سایر روش‌های جراحی چاقی از عوارض کمتر و محبوبیت بیشتری در نزد بیماران و جراحان برخوردار است.

وی افزود: در این روش که امروزه اغلب به صورت لاپاراسکوپیک انجام می‌شود، قسمت اعظم معده برداشته شده و بنابر این حجم معده بیمار کاهش قابل توجهی پیدا می‌کند که این امر منجر به کاهش ملموس دریافت غذا و کالری توسط بیمار شده و کاهش وزن قابل توجهی را به همراه خواهد داشت.

دکتر غفاری ابراز امیدواری کرد: با انجام این جراحی در مدت چند ماه، وزن بیمار به میزان قابل ملاحظه‌ای کاهش یابد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها