• تاریخ انتشار : جمعه 17 اسفند 1397 - 14:06
  • کد خبر : 26733
  • چاپ خبر

آغاز ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف ۱۳۹۸ از ۲۰ اسفندماه در زرند

آغاز ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف ۱۳۹۸ از ۲۰ اسفندماه در زرند رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند از آغاز ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف سال ۱۳۹۸ در مسجد علی بن ابیطالب(ع) ویژه بانوان و مسجد جامع ویژه آقایان از تاریخ ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۷ لغایت ۲۸ اسفندماه ۱۳۹۷ خبر داد. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز،

آغاز ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف ۱۳۹۸ از ۲۰ اسفندماه در زرند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند از آغاز ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف سال ۱۳۹۸ در مسجد علی بن ابیطالب(ع) ویژه بانوان و مسجد جامع ویژه آقایان از تاریخ ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۷ لغایت ۲۸ اسفندماه ۱۳۹۷ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، حجت الاسلام دکتر طاهر آقاملایی با بیان اینکه ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف سال ۱۳۹۸ در مسجد علی بن ابیطالب(ع) ویژه بانوان و مسجد جامع ویژه آقایان از تاریخ ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۷ آغاز می شود، اظهار داشت: متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت http://e.idozarand.ir  ضمن مطالعه شرایط نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

دکتر آقاملایی با اشاره به مهم ترین تغییرات در نحوه برگزاری مراسم اعتکاف در مساجد زرند گفت: به جهت رعایت حال معتکفین و استفاده کامل از برنامه های اعتکاف و پرداختن کامل به عبادت و زمان استراحت ، ثبت نام و ورود آقایان زیر ۱۵ سال در مسجد آقایان ، ثبت نام و ورود سنین زیر ۹ سال در مسجد بانوان ممنوع است . همچنین ملاقات با معتکف ممنوع می باشد.

وی در ادامه تاکید کرد: همه معتکفین باید در سامانه ثبت نام و مبلغ را کامل پرداخت نمایند. به هیچ عنوان کسی نمی تواند وعده های سحری و افطاری را خود تهیه نماید.

وی افزود: متقاضیان در صورت داشتن هرگونه سوال از طریق ارتباط زنده و ارسال پشتیبانی سایت در طول تمامی ساعات شبانه روز و در روزهای کاری با شماره تلفن های ۳۳۴۲۲۳۴۰ و ۳۳۴۳۷۱۲۴ تماس حاصل نموده یا جهت طرح سوال حضوری به اداره تبلیغات اسلامی واقع در بلوار جنت مراجعه نمایند.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند تصریح کرد: با توجه به ظرفیت محدود مساجد که در سایت درج گردیده است متقاضیان در اسرع وقت نسبت به ثبت نام و دریافت رسید اقدام نمایند.

وی با عنوان اینکه اعتکاف پرورش جسم و جان است، خاطرنشان ساخت: باید این روزهای بلند مرتبه ماه رجب را قدر بدانیم. روزهایی که به عطر دل‌انگیز روزه داری و با مُهر سبز تبسم آغشته است. روزهایی که آن قدر به خدا نزدیک می شویم که صدای لبیک را به گوش خویش به وضوح می‌ شنویم، روزهایی که تو را خوانده‌اند به خلوتی برای تفکر در معنای واقعی شوق، وصل و عشق.

 دکتر طاهر آقاملایی در پایان گفت: از آغاز خلقت تا صحنه رستاخیز، راز و نیاز زیباترین هنر آدمی است.

لینک کوتاه

برچسب ها