• تاریخ انتشار : شنبه 18 اسفند 1397 - 11:42
  • کد خبر : 26742
  • چاپ خبر

شروع ناپایداری های جوی در استان کرمان

شروع ناپایداری های جوی در استان کرمان به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای بعد از ظهر امروز ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر ، وزش باد‌های لحظه‌ای و بارش پراکنده باران و در ارتفاعات و مناطق سردسیر به صورت برف در سطح استان پیش

شروع ناپایداری های جوی در استان کرمان

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای بعد از ظهر امروز ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر ، وزش باد‌های لحظه‌ای و بارش پراکنده باران و در ارتفاعات و مناطق سردسیر به صورت برف در سطح استان پیش بینی می‌شود.

 حمیده حبیبی رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه آسمان صاف تا کمی ابریست گفت: این ناپایداری‌ها تا اواخر وقت یکشنبه ادامه دارد.

وی افزود: در حالی که کهنوج در ۲۴ ساعته گذشته با ۲۶ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز را پشت سر گذاشته، لاله زار با ۵ درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۳ درجه سانتیگراد تصریح کرد: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۱۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها