• تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اسفند 1397 - 9:16
  • کد خبر : 26777
  • چاپ خبر

سوء استفاده سودجویان از عدم تدابیر صحیح برای نظارت بر بازار

 سوء استفاده سودجویان از عدم تدابیر صحیح برای نظارت بر بازار مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان با انتقاد از شفاف نبودن برخی آمارها و سوء استفاده سودجویان از عدم تدابیر لازم گفت: نظارت‌ها توسط متولیان امر باید به درستی انجام شود. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، رضا محمدحسنی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان

 سوء استفاده سودجویان از عدم تدابیر صحیح برای نظارت بر بازار

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان با انتقاد از شفاف نبودن برخی آمارها و سوء استفاده سودجویان از عدم تدابیر لازم گفت: نظارت‌ها توسط متولیان امر باید به درستی انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، رضا محمدحسنی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان از جذب و تأمین سهمیه میوه شب عید استان خبر داد و اظهار داشت: میوه شب عید استان در ۱۲۰ محل پیش‌بینی شده در استان توزیع می‌شود.

مدیر تعاون روستایی استان کرمان بیان کرد: توزیع میوه شب عید بر عهده تنظیم بازار است که در هر شهرستان با مسئولیت فرماندار صورت می‌گیرد.

مهدی حسینی نژاد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان از نیاز استان به ۴ هزار و ۸۰۰ تن شکر خبر داد و گفت: در صورت عدم تامین با مشکل مواجه خواهیم شد.

ارسلان میری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان با انتقاد از شفاف نبودن برخی آمارها و سوء استفاده سودجویان از عدم تدابیر لازم عنوان کرد: نظارت‌ها توسط متولیان امر باید به درستی انجام شود.

مجید نژادبیگلری مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمان اظهار کرد: طی هفته گذشته تاکنون ۹۴۹ تن حواله شکر صادر و ۶۱۷ تن وارد استان و در انبارها تخلیه شده است و مابقی نیز بارگیری و وارد می‌شود.

وی توزیع شکر با قیمت بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ تومان را تخلف دانست و افزود: نیاز شکر استان بیش از ۴ هزار تن برآورد شده و روز گذشته ۳ هزار تن تخصیص داده شده است.

علی دهقان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان نیز خواستار برخورد با متخلفان در موضوع مرغ در استان شد و گفت: مرغ در استان موجود است و مشکلی نداریم.

وی با تأکید بر جلوگیری از خروج مرغ از استان بدون مجوز دامپزشکی بیان کرد: قیمت مرغ در استان تعیین شده و تغییر داده نمی‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها