• تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 اسفند 1397 - 10:36
  • کد خبر : 26848
  • چاپ خبر

تبدیل دربی هواداران استقلال و پرسپولیس به همایش اخلاق در زرند

تبدیل دربی هواداران استقلال و پرسپولیس به همایش اخلاق در زرند  گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، جلسه هماهنگی برگزاری دربی هواداران پرسپولیس و استقلال با حضور پیشکسوتان و چند تن از مسئولین اجرایی در فرمانداری تشکیل شد. فرماندار در این جلسه ضمن خرسندی از برگزاری چنین رویدادی در سطح شهرستان خاطر نشان کرد: با همت

تبدیل دربی هواداران استقلال و پرسپولیس به همایش اخلاق در زرند 

گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، جلسه هماهنگی برگزاری دربی هواداران پرسپولیس و استقلال با حضور پیشکسوتان و چند تن از مسئولین اجرایی در فرمانداری تشکیل شد.

فرماندار در این جلسه ضمن خرسندی از برگزاری چنین رویدادی در سطح شهرستان خاطر نشان کرد: با همت و تلاش شما پیشکسوتان این مسابقه باید به همایش اخلاق تبدیل شود.

وی افزود : امکانات و وسایل ورزشی در سطح شهرستان در خور و شان ورزشکاران زرندی نیست و باید این امکانات افزایش یابند.

خنجری در پایان سخنانش از پیشکسوتان و عوامل برگزاری این مسابقه خواست نسبت به دعوت هواداران تیم ها به آرامش و اخلاق تلاش کنند.

قویدل دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند نیز با خرسندی از برگزاری این رویداد ورزشی در شهرستان گفت: معتقدم زمان مسابقه به دلیل قرار گرفتن در روزهای پایانی سال و شلوغی خیابان ها مناسب نیست و اگر به زمان دیگری موکول می شد بهتر بود.

وی در ادامه گفت: هدف از برگزاری این مسابقه خیرخواهانه و در جهت ایجاد شادی و نشاط در جامعه است و نباید اجازه دهیم افرادی مغرضانه از این رویداد ورزشی سو استفاده کنند و نظم و آرامش شهر را به هم بزنند.

سرهنگ میرزایی فرمانده انتظامی زرند در حاشیه این مراسم بیان کرد: با وجود اینکه تامین امنیت این مسابقه به عهده نیروی انتظامی است اما در روز برگزاری مسابقه پیشکسوتان ورزشی و ورزشکاران همه باید نقش پلیس و نیروی انتظامی را داشته باشند و به بیانی مردم را دعوت به آرامش کنند تا لازم به حضور جدی نیروی انتظامی نباشد. 

پلیس پیشگیری از وقوع جرم نیز از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی خواست مراقب فضای مجازی باشند تا عده ای سوء استفاده نکنند، همچنین به رعایت اخلاق و آرامش در این بازی تاکید کرد و هدف از برگزاری این مسابقه را ایجاد نشاط جمعی و همایش اخلاق و فرهنگ در زرند دانست و از همه خواست تا کارناوال های شادی را به خیابان ها نکشند و در همان ورزشگاه شادی کنند تا در سطح شهر مشکل ایجاد نشود.

عباس جعفری نیز در پایان این جلسه گفت: به دلیل اطلاع رسانی، انجام تبلیغات و هماهنگی با مسئولین استانی امکان تغییر زمان این مسابقه نیست و ان شاءالله با کمک همه شما بازی با نشاط همراه با آرامش را تجربه خواهیم کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها