• تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 اسفند 1397 - 22:48
  • کد خبر : 26860
  • چاپ خبر

تجلیل از خدام، دست اندرکاران موکب امام خمینی(ره) و اهالی رسانه زرند

آیین تجلیل از خدام، دست اندرکاران موکب امام خمینی(ره) و اهالی رسانه زرند به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، آیین تجلیل از خدام ، دست اندرکاران، خانواده های خادمین این موکب و اصحاب رسانه که در اطلاع رسانی و پوشش خبری برنامه های این موکب همت کردند، در سالن سینما آزادی زرند برگزار شد. سید

آیین تجلیل از خدام، دست اندرکاران موکب امام خمینی(ره) و اهالی رسانه زرند

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، آیین تجلیل از خدام ، دست اندرکاران، خانواده های خادمین این موکب و اصحاب رسانه که در اطلاع رسانی و پوشش خبری برنامه های این موکب همت کردند، در سالن سینما آزادی زرند برگزار شد.

سید رضا هاشمی مسئول موکب امام خمینی (ره) در گفت و گو با خبرنگار زرند نیوز گفت: چهار سال است که موکب امام خمینی (ره) زرند واقع در مسیر نجف تا کربلا در عمود ۲۰۲ با ۶۰ خادم زرندی ۱۰ الی ۱۲ روز به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) خدمت می کنند و ارادت خالصانه خود را به اهل بیت نشان می دهند.

وی در ادامه پیرامون امکانات و تجهیزات موکب امام خمینی (ره) گفت: این موکب شامل ۶ چادر با ظرفیت ۸ هزار زائر برای اسکان و استراحت آنها  فراهم شده است و این موکب شامل تجهیزاتی چون حسینیه برای برگزاری مراسمات عزاداری و برنامه های فرهنگی، محل اسکان و استراحت زائرین، نانوایی که در شبانه روز ۲۰ ساعت پخت نان دارد، بیمارستان مجهز ، سرویس بهداشتی، حمام و … می باشد.

هاشمی خاطر نشان کرد: این موکب در مجموع ۱۲ روز، ۳۰ هزار پرس صبحانه ، ۶۰ هزار پرس ناهار و ۶۰ هزار پرس شام بین زائرین توسط زرندی ها تهیه و توزیع شد. در این موکب همچنین خادمین زرندی با عشق و علاقه گرد و غبار از پای زائرین حسینی می گیرند.

مسئول موکب امام خمینی (ره) هدف از برگزاری این مراسم را تجلیل از خدام موکب و خانواده های آنها به جهت تحمل دوریشان و اداره خانواده و همچنین تقدیر و تشکر از اهالی رسانه و خبرگزاری های زرند نیوز، صبح زرند، صداو سیما و صدای زرند که اطلاع رسانی و پوشش خبری برنامه های این موکب را انجام دادند، دانست.

وی در پایان تاکید کرد: این توفیق و عنایت نصیب مردم و مسئولین شهرستان زرند شده است تا به زائرین پیاده اربعین خدمت کند اما با وجود چندین کارخانه و مسئولینی که دم از مذهبی بودن میزنند این موکب تنها با کمک و نذورات مردمی به زائرین خدمت رسانی می کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها