• تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 تیر 1394 - 10:15
  • کد خبر : 2690
  • چاپ خبر

مراسم جمع‌خوانی قرآن کریم از هشتم ماه مبارک رمضان در مسجد سیدالشهدا ریحانشهر برگزار می‌شود

آیین باشکوه و معنوی طرح جوانه های صالحین پایگاه مقاومت شهید مومنی ریحان شهر و مراسم جمع‌خوانی قرآن کریم از هشتم ماه مبارک رمضان در مسجد سیدالشهدا ریحانشهر  برگزار می‌شود. زرند نیوز / سرگرد پاسدار محمد رضا متصدی  در جلسه برنامه‌ریزی برگزاری گفت از هشتم مبارک از ساعت ۱۸:۳۰ این برنامه آغاز می شود. فرمانده

آیین باشکوه و معنوی طرح جوانه های صالحین پایگاه مقاومت شهید مومنی ریحان شهر و مراسم جمع‌خوانی قرآن کریم از هشتم ماه مبارک رمضان در مسجد سیدالشهدا ریحانشهر  برگزار می‌شود.
زرند نیوز / سرگرد پاسدار محمد رضا متصدی  در جلسه برنامه‌ریزی برگزاری گفت از هشتم مبارک از ساعت ۱۸:۳۰ این برنامه آغاز می شود.

فرمانده حوزه مقاومت ریحان شهر : باید همه مسئولان و مردم در برگزاری باشکوه آن همکاری کنیم.  ثواب خواندن قرآن در ماه رمضان چندین برابر سایرماه‌های سال است و به سنت سال‌های قبل مراسم جمع‌خوانی قرآن کریم تاپایان ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود. با بیان اینکه هزینه مراسم جمع‌خوانی هزینه بالایی است، هزینه دعوت از قاریان کشوری بالا است  ، زیرا وجود قاریان کشوری کیفیت کار را بالا می‌بردنمی توانیم این هزینه ها را پرداخت کنیم از قاریان بومی استفاده می کنیم.
در ادامه عبدالکریم مومنی  اشاره کرد: جمع‌خوانی قرآن کریم کار بزرگ و ارزشمندی است که از سال‌های قبل درشهربرگزار  شده و مداوم است.
ایشان خاطرنشان کرد:در مراسم جمع خوانی قران کریم درماه مبارک رمضان به ۵ نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهداء می گردد

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود