• تاریخ انتشار : یکشنبه 26 اسفند 1397 - 8:45
  • کد خبر : 26915
  • چاپ خبر

کشف یک تن و ۳۵۵ کیلو مواد مخدر در کرمان

کشف یک تن و ۳۵۵ کیلو مواد مخدر در کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف یک تن و ۳۵۵ کیلو مواد مخدر، دستگیری ۵ سوداگر مرگ خبر داد. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، سردار رضا بنی اسدی فر ،فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران ایست بازرسی سه راهی راین حین کنترل خودرو‌های عبوری

کشف یک تن و ۳۵۵ کیلو مواد مخدر در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف یک تن و ۳۵۵ کیلو مواد مخدر، دستگیری ۵ سوداگر مرگ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، سردار رضا بنی اسدی فر ،فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران ایست بازرسی سه راهی راین حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون کاویان مشکوک شده و به آن دستور ایست دادند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این کامیون ۵۶۹ کیلو مرفین، که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود را کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به عملیات دوم گفت: ماموران مواد مخدر استان طی اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان در حمل موادافیونی از محور‌های استان مطلع و ضمن هماهنگی با مقام قضائی در محور‌های مورد نظر مستقر و در نهایت در محور”نگار-کرمان” به ۲ خودرو تیبا و پژو ۴۰۵ مشکوک شده و به آن‌ها دستور ایست دادند.

وی افزود: رانندگان این خودرو‌ها بدون توجه به دستور ایست پلیس به مسیر خود ادامه دادند که پس از تعقیب و گریزی به دام افتادند؛ در بازرسی از این خودرو‌ها ۳۰۲ کیلو تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به عملیات سوم که توسط ماموران یگان تکاوری ۱۱۳ انجام شد، گفت: ماموران حین گشت زنی در حوزه استحفاظی خود به ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک شده و آن‌ها را متوقف کردند که در بازرسی از خودرو‌ها ۴۸۴ کیلو تریاک کشف و ۲ متهم نیز دستگیر شدند.

سردار بنی اسدی فر در خاتمه از شهروندان خواست: برای کاهش تبعات اجتماعی ناشی از مصرف مواد مخدر، پلیس را در دستگیری قاچاقچیان یاری کنند و هر گونه اخبار در این باره را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها