• تاریخ انتشار : سه شنبه 28 اسفند 1397 - 12:04
  • کد خبر : 26952
  • چاپ خبر

نشست خبری فرمانده انتظامی شهرستان زرند با خبرنگاران و اهالی رسانه 

نشست خبری فرمانده انتظامی شهرستان زرند با خبرنگاران و اهالی رسانه  به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز ، صبح امروز ۲۸ اسفندماه سرهنگ هادی میرزایی فرمانده انتظامی زرند در خصوص اقدامات و تدابیر چهارشنبه سوری با خبرنگاران به گفت و گو نشست. سرهنگ هادی میرزایی ضمن تبریک سال جدید و اعیاد ماه رجب پیرامون شب چهارشنبه

نشست خبری فرمانده انتظامی شهرستان زرند با خبرنگاران و اهالی رسانه 

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز ، صبح امروز ۲۸ اسفندماه سرهنگ هادی میرزایی فرمانده انتظامی زرند در خصوص اقدامات و تدابیر چهارشنبه سوری با خبرنگاران به گفت و گو نشست.

سرهنگ هادی میرزایی ضمن تبریک سال جدید و اعیاد ماه رجب پیرامون شب چهارشنبه آخر سال به خبرنگاران گفت: خوشبختانه در چهارشنبه سوری سال گذشته مشکل خاصی در شهرستان زرند نداشتیم به جز چند مورد که پیش بینی می شود با تمهیدات و اقداماتی که امسال صورت پذیرد حتی یک گزارش سوختگی، آسیب و یا هر مشکل دیگری نداشته باشیم.

وی در ادامه افزود: نیروی انتظامی با همکاری سپاه و نیروهای اطلاعاتی از عصر امروز تا پایان شب به حالت آماده باش کامل هستند. همچنین نیروهای گشت ویژه برای مناطق سطح شهر و روستاهای شهرستان اختصاص داده شده است.

میرزایی در ادامه خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با شادی و نشاط شهروندان مخالف نیست و تا زمانی که این شادی برای امنیت و آسایش شهروندان و شهرستان خللی ایجاد نکند، هیچگونه اقدامی انجام نمی دهد. در همین راستا با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند برای افرادی که در چهارشنبه سوری موجب اخلال در نظم عمومی شوند مجازات حبس تا پایان ایام تعطیلات عید نوروز پیش بینی شده است، لذا از همشهریان عزیز میخواهیم با رعایت قوانین، مقررات و موارد امنیتی نه برای خود و خانواده و نه برای سایر شهروندان مشکل ایجاد کنند.

فرمانده انتظامی زرند پیرامون نقش رسانه و فضای مجازی در جامعه تصریح کرد: فضای مجازی مثل شمشیر دو لبه است در کنار آسیب ها و مشکلاتی که ایجاد می کند، دارای مزایا و فواید غیر قابل انکاری است به طوری که با انتشار فیلم ها و عکسهای آموزشی و مفید میتواند تا میزان قابل چشمگیری از بسیاری از اتفاقات ناگوار جلوگیری کند، با فرهنگ سازی درست و به جا در فضای مجازی میتوان آمار آسیب های اجتماعی را کاهش داد.

وی یکی از دلایل افزایش سرقت و جرائم شهرستان زرند را مشکلات اقتصادی و کاهش محصولات کشاورزی بویژه پسته عنوان کرد و رفع مشکلات اقتصادی را حل کننده بسیاری از جرائم دانست.

در حاشیه این نشست سرگرد مجید پورسلطانی پلیس پیشگیری پیرامون شب چهارشنبه آخر سال بیان کرد: برای ایجاد امنیت و آسایش امشب شهر زرند را به ۶ منطقه تقسیم کرده ایم و در هر منطقه از معتمد آن محله خواسته ایم تا امنیت را در محله اش برقرار کند و همچنین از دهیاران و اعضای شورای روستا خواسته شده تا در چهارشنبه آخر سال روستای خود را مدیریت کنند، تا نیروی انتظامی در موارد خاص ورود پیدا کند.

وی افزود: ما باید در جامعه فرهنگ سازی کنیم و مراسماتی همچون چهارشنبه سوری را به فرصت تبدیل کنیم نه تهدید و خطر.

پورسلطانی در پایان نشست تاکید کرد: طبق گفته بسیاری از کارشناسان علت وجود بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی بیکاری است. در زرند زمینه اشتغال به صورت گسترده فراهم است اما فرهنگ ایجاد اشتغال پایین است که باید در جهت بالا بردن فرهنگ ایجاد اشتغال گام برداشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها