• تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 تیر 1394 - 10:22
  • کد خبر : 2696
  • چاپ خبر

بررسی مشکلات بازاریان زرند در خصوص مالیات برارزش افزوده

با حضور حبیب الله خنجری فرماندار زرند، رؤسای ادارات صنعت، معدن و تجارت، دارائی و اتاق اصناف شهرستان زرند مشکلات بازاریان و اصناف در خصوص مسائل مالیات بر ارزش افزوده و مالیات بر عملکرد آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت. زرند نیوز / حبیب الله خنجری فرماندار زرند در ابتدای این جلسه که دریافت

با حضور حبیب الله خنجری فرماندار زرند، رؤسای ادارات صنعت، معدن و تجارت، دارائی و اتاق اصناف شهرستان زرند مشکلات بازاریان و اصناف در خصوص مسائل مالیات بر ارزش افزوده و مالیات بر عملکرد آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

زرند نیوز / حبیب الله خنجری فرماندار زرند در ابتدای این جلسه که دریافت زیاد مالیات از جمله موضوعات آن بود گفت: هدف از برگزاری این نشست برطرف نمودن مسائل و مشکلات پیش رو واحدهای صنفی می باشد.

فرماندار زرند پرداخت به موقع مالیات را برای همه یک قانون دانست و خواستار پرداخت به موقع آن شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان زرند تصریح کرد: انتظار این است که تداوم این گونه جلسات رهگشای بسیاری از مشکلات و سرآغاز خوبی برای تعامل بیشتر میان ادارات و اصناف و بازاریان باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری زرند وی تصریح کرد: مالیات برارزش افزوده برای جلوگیری از تبعیض در جامعه است و اگر درست اجرا شود، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

شایان ذکر است در ادامه مسئولین ادارات صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و دارائی به ارائه نظرات و پبیشنهادات خود پرداختند.

روابط عمومی فرمانداری زرند

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود