• تاریخ انتشار : شنبه 3 فروردین 1398 - 20:11
  • کد خبر : 26990
  • چاپ خبر

ورزش نباید با کارهای خلاف شرع و حرمت شکن گره بخورد

ورزش نباید با کارهای خلاف شرع و حرمت شکن گره بخورد به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه های اولین نماز جمعه سال ۱۳۹۸ با تبریک سال جدید و تسلیت رحلت عقیله بنی هاشم (س) اظهار کرد: امام علی (ع) شرط رسیدن به همه ی آرزوها، زندگی گوارا

ورزش نباید با کارهای خلاف شرع و حرمت شکن گره بخورد

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه های اولین نماز جمعه سال ۱۳۹۸ با تبریک سال جدید و تسلیت رحلت عقیله بنی هاشم (س) اظهار کرد: امام علی (ع) شرط رسیدن به همه ی آرزوها، زندگی گوارا و وسعت رزق فراوانی دو چیز میداند یک در همه کارها و احوالات انسان باید نیت خوب داشته باشد نیت خوب یعنی با تمام وجود اراده وتصمیم در راه خداوند و رسیدن به رضایت اللهی داشته باشیم.

وی ادامه داد: دومین شرطی که انسان به تمام آمال و خوشیها برسد اخلاق خوب در خانواده و جامعه است.

حجت اسلام ابراهیمی با نگاهی به سال جدید و نام گذاری زرند به عنوان شهر مهدوی اظهار کرد: کسی که منتظر امام زمان (عج )است باید در تمام حالت ذکر و یاد مولایش باشد شبانه روزش را با سلام به صاحب زمان شروع و به پایان رساند و زمان خواب وبیداری امام غائب را صدا زند تا منتظر واقعی و یاور امام عصر باشد.

نماینده ولی فقیه با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۸ به “سال رونق تولید” توسط مقام معظم رهبری(حفظ الله) تصریح کرد: فرمایشات و جانشینی رهبر در انقلاب اسلامی، الهی است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:اگر مدیران و مسئولان به شعارهای که ولی زمان در هر سال تعیین می کند جامع عمل می پوشیدند در این ۶ ماه آخر سال به این مشکلات اقتصادی و فشارهای معیشتی بر مردم و دولت به وجود نمی آمد تاریخ نشان داده که هر جا مدیران ومسئولان حرف ولی را عمل کردند پیشرفت چند برابر صورت گرفته در هر مسائلی حرف رهبری روی زمین ماند ضربه زیادی به جامعه وارد شده است.

ابراهیمی بااشاره به فرمایشات رهبری بیان کرد: از تبلیغات سوء دشمنان غربی و آمریکا نترسید که خدا با انقلاب و مردم ایران است.

وی گفت :امسال سال فرصتها و گشایش است همان گونه رهبری فرمود:در مسائل خارجی با دنیا گفتگو کنید ولی مواظب باشید سرتون کلاه نرود نباید به غرب و آمریکا اعتماد کنید و جمله ما می توانیم را باید تمام وجود باور کنیم.

وی ادامه داد: جوانان خود را برای جهاد و کار علمی آماده کنند جوانان به حواشی نپردازند و مواظب باشند جای دوست دشمن عوض نشود باید در کشور زمینه ی پیشرفت علمی برای جوانان فراهم شود دشمنان غربی و آمریکا کشور خون آشام عربستان سعودی را که به موشک هسته ی مجهز می کنند که به فرمایش رهبری در آینده نچندان دور عربستان به دست مجاهدان اسلام قرار می گیرد دنیا در آخر برای اسلام ناب محمدی است.

رئیس شواری فرهنگ عمومی با توجه به برگزاری مسابقه ی فوتبال “دربی استقلال و پیروزی” در زرند بیان کرد: با تشکر از برگزارکنندگان و ورزشکاران عزیز در این مسابقه با توجه به حضور بانوان در ورزشگاه گناهی صورت نگرفت ولی باید مدیران و مسئولان برگزار کننده مواظب باشند تا  ورزش به مسائل خلاف شرع وحرمت شکنی دچار نشود.

وی ادامه داد: فتوای مراجع عظام تقلید به عدم حضور بانوان در ورزشگاه خیر، صلاح وحفظ کرامت بانوان است. نباید خلاف دستور مراجع تقلید عمل شود و باعث حرمت شکنی و فتح باب عمل خلاف شرع صورت گیرد و باعث رنجیده خاطر شدن خانوادهای شهدا گردد.

وی در پایان گفت :از دادستان محترم درخواست داریم در اسرع وقت به روند برگزاری مسابقه، تحصن وحواشی بعد از برگزاری رسیدگی کنند اگر سوء نیتی نبوده یک تعهد گرفته شود تا ورزش به حرام و حرمت شکنی آلوده نشود تا ورزش پاک بماند و باعث سلامت جسم و افزودن معنویت جوانان گردد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها