• تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 تیر 1394 - 0:54
  • کد خبر : 2709
  • چاپ خبر

دلجویی از خانواده کارگری که نا امیدی از کار او را به کام مرگ کشاند

سه شنبه ۱ تیر ، پور اسماعیلی مدیر کل اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی به همراه ایرانمنش مدیرتعاون واعضای هیئت ستادی شهرستان زرند از خانواده مرحوم میرزایی برای دلجویی بازدید نمودند. زرند نیوز / درپی اخراج ۴۰۰ نفر ازشرکت معدنجو زرند در تاریخ ۹۴/۳/۲۷ کارگران معترض  در مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع کرده و با

سه شنبه ۱ تیر ، پور اسماعیلی مدیر کل اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی به همراه ایرانمنش مدیرتعاون واعضای هیئت ستادی شهرستان زرند از خانواده مرحوم میرزایی برای دلجویی بازدید نمودند.

زرند نیوز / درپی اخراج ۴۰۰ نفر ازشرکت معدنجو زرند در تاریخ ۹۴/۳/۲۷ کارگران معترض  در مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع کرده و با بستن جاده پابدانا ، اجازه تردد به وسایل نقلیه را ندادند ، که در این بین نماینده آنها به نام” محمد علی میرزایی” دچار سانحه تصادف شد ودر دم جان باخت .

عصر روز گذشته  پور اسماعیلی مدیر کل اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی به همراه ایرانمنش مدیرتعاون واعضای هیئت ستادی شهرستان زرند از خانواده مرحوم میرزایی برای دلجویی بازدید نمودند.

ایرانمنش در گفتگوی اختصاصی با کارگران کرمان در رابطه با علت مرگ این کارگر ، گفت  : محمد علی میرزایی حدودا ۴۰ ساله ودارای دو فرزند ، به علت آسیب دیدگی چشم وعدم دید مناسب ، با تریلر حامل زغال که قصد عبور از بین تجمع کنندگان را داشت ، برخورد کرده و جان باخت.

مدیر تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان زرند ، درادامه افزود : در این دیدار مسئول بازرسی واعضا هیئت ستاد اداره کل تعاون استان وجمعی از کارگران ، پور اسماعیلی را همراهی نمودند که این دیدار دوساعت به طول انجامید.

وی با اشاره به دلجوئی پور اسماعیلی مدیر کل تعاون استان کرمان از خانواده میرزایی، افزود : در این دیدار به بررسی وضعیت معیشتی خانواده این کارگر پرداخته ومصوب شد که بیمه مستمری با مبلغی بالاترازحد متعارف برای اعضا این خانواده در نظرگرفته شود که نیازمند تکمیل مدارک برای آنها می باشد .

ایرانمنش با تاکید بر اینکه این حادثه تلخ نباید در استان تکرار شود ، ابراز کرد : به دنبال رفع موانع پرداخت دیه هستیم و نهایت همکاری خود راجهت رفع مشکلات و برداشتن باری از دوش این خانواده اعلام می کنیم.

مدیر کل تعاون شهرستان زرند در پایان خاطر نشان کرد : برقراری بیمه بیکاری برای دیگر کارگران  اخراج شده در دست اقدام است.

انتهای پیام/

 

 

پایگاه خبری کارگران کرمان

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود