• تاریخ انتشار : سه شنبه 20 فروردین 1398 - 10:06
  • کد خبر : 27128
  • چاپ خبر

اعزام گروه جهادی بسیج دانشجویی زرند به مناطق سیل زده

اعزام گروه جهادی بسیج دانشجویی زرند به مناطق سیل زده مسئول بسیج دانشجویی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری زرند نیوز گفت: گروه جهادی بسیج دانشجویی شهرستان زرند با ۲۰ نفر از جهادگران به مدت یک هفته در منطقه پلدختر در حال خدمت رسانی به مردم این منطقه هستند.  وی افزود: گروه جهادی بسیج

اعزام گروه جهادی بسیج دانشجویی زرند به مناطق سیل زده

مسئول بسیج دانشجویی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری زرند نیوز گفت: گروه جهادی بسیج دانشجویی شهرستان زرند با ۲۰ نفر از جهادگران به مدت یک هفته در منطقه پلدختر در حال خدمت رسانی به مردم این منطقه هستند.

 وی افزود: گروه جهادی بسیج دانشجویی شهرستان زرند با حضور در منطقه سیل زده پلدختر ضمن برخورداری از امکانات و تجهیزات فنی مهندسی متناسب و مورد نیاز و بکارگیری نیروهای متخصص و مجرب با ورود به منطقه و تقسیم بندی جهادگران با تخصص های مختلف اقدام به تخلیه آب های محصور در برخی منازل توسط پمپ های لجن کش، راه اندازی حمام موقت و تخلیه وسایل مدفون در گل و لای داخل منازل پرداختند.

مهندس ایرانمنش در پایان ضمن تشکر از کمک های مردمی بر لزوم کمک اقلام و مایحتاج ابتدایی همچون البسه، زیر انداز و پتو مورد نیاز مردم سیل زده پلدختر جهت برگشت به زندگی عادی مردم تاکید کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها