• تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 فروردین 1398 - 10:30
  • کد خبر : 27161
  • چاپ خبر

پیام تبریک مسئولین و نهاد های انقلابی شهرستان زرند به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه

پیام تبریک مسئولین و نهاد های انقلابی شهرستان زرند به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز ، مسئولین و نهادهای انقلابی شهرستان زرند به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه طی پیامی جداگانه این اعیاد را گرامی داشتند که در ادامه متن کامل پیام ها آمده است. ناحیه مقاومت بسیج سپاه

پیام تبریک مسئولین و نهاد های انقلابی شهرستان زرند به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز ، مسئولین و نهادهای انقلابی شهرستان زرند به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه طی پیامی جداگانه این اعیاد را گرامی داشتند که در ادامه متن کامل پیام ها آمده است.

ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زرند

بسم‌الله الرحمن الرحیم

بیانیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زرند به مناسب فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت امام حسین (علیه السلام) و روز پاسدار

عنوان پاسدار، یادگار روزهای افتخار برای همه‌ی دوران تاریخ ما در آینده، و یادگار لحظه‌های حساس این انقلاب است؛ که اگر پاسدار نبود، هیچ چیزی نبود و هیچ چیزی نمی‌ماند.  «امام خامنه ای مدظله العالی»

 

 طلوع خورشید سوم شعبان که سالروز طلوع شمس معنویت و پاسدار اسلام و نجاتبخش امّت نبی اکرم (صل الله علیه وآله وسلم) ، حضرت امام حسین (علیه السلام) است و به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده، میراث گرانبهای انقلابی امام امت است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در برابر جبهه گسترده معاندین و ضد انقلاب و نظام اسلامی،حراست می کند.

روز میلاد امام حسین (علیه السلام )  بزرگ پاسدار اسلام، مجالی است برای پاسداری نام پاسدار، این آیه‌های پرشکوه رزم و ایثار که از نسل فصل سرخ شهادت و استقامت‌اند.  روز پاسدار، روز تجلیل از مقام والای دلاورمردانی است که نقش بی‌بدیل خویش را در ایجاد و حفظ امنیت و آرامش کشور در برهه‌های گوناگون از حیات طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به منصه ظهور رسانده‌اند. آنان که به‌ عنوان بازوی قدرتمند نظام و گام استوار در مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی، از کیان، شرف و ناموس این کشور و ملت دفاعی قهرمانانه نموده‌اند و در حساس‌ترین لحظات تاریخ انقلاب اسلامی همچون دژی مستحکم، در خط مقدم جبهه مقاومت و دفاع از حریم ولایت و پاسداری از ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی قرار دارند.  حافظه تاریخی ملت ایران گواهی می دهد طی ۴۰ سال گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور و نقش آفرینی های پیشتازانه، مجاهدانه و فداکارانه خود در همه ی عرصه های نیاز انقلاب و کشور، از مقابله با ضد انقلاب در جای جای میهن اسلامی در ماهها و سال های اولیه پیروزی انقلاب و استقرار نظام تا جنگ تحمیلی همه جانبه هشت ساله استکبار جهانی و سپس مصاف با فتنه ها و توطئه های ضد امنیتی و آشوب طلبانه مزدوران بیگانه در گذشته و سال های اخیر که از مناطق مرزی شمال غرب و جنوب شرق کشور تا شهرهای بزرگ و کوچک و نیز پایتخت ایران اسلامی گسترده شده بود گرفته تا حماسه سازی های حیرت آور در حوزه سازندگی، محرومیت زدایی و مردمیاری در مناطق کم برخوردار، و هم اکنون در مناطق سیل زده خود را وقف مردم نموده است و افتخارات بزرگی را برای نظام و ملت ایران رقم زده است که به اعتراف دوست و دشمن اگر تلاش های ممتاز این نهاد انقلابی و مردمی نبود سرنوشت نظام و انقلاب به گونه ای دیگر رقم می خورد.

اینجانب ضمن گرامیداشت اعیاد بزرگ شعبانیه و تبریک خجسته سالروز میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله‌الحسین (علیه السلام)  و روز پاسدار، ولادت حضرت ابالفضل (علیه السلام) و روز جانباز و میلاد سید الساجدین (علیه السلام)به‌ تمامی پاسداران و ایثارگران عرصه‌های جهاد و شهادت، سلامتی و توفیقات روزافزون شما پاسداران و جانبازان حریم ولایت و امامت را در ظل توجهات حضرت ولی‌الله‌الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف)  با بهره‌گیری و پیروی از تدابیر حکیمانه و راهگشای فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) مسئلت داریم

  اکبر کردی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زرند- محمد ایزدیمسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند

نماینده مردم زرند وکوهبنان در مجلس شورای اسلامی

ماه شعبان که مزین به میلاد حضرت امام حسین (ع)، قمربنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس (ع) و سید الساجدین امام زین العابدین (ع) است را به محضر مقام معظم رهبری و مردم شریف زرند و کوهبنان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

طلوع بامداد روزهای سوم و چهارم شعبان که به ترتیب روز پاسدار و جانباز لقب گرفته است یادآور درس‌های بزرگی چون فداکاری،ایثار و نه گفتن به دنیای مادی و سجده عشق بر درگاه قادر متعال ساییدن است.

همزمانی تحریم ظالمانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط دولت خبیث آمریکا و میلاد بزرگ مرد جهان اسلام موید این مطلب است که مسیر آزادی و آزادگی که سید و سالار شهیدان حسین ابن علی علیه السلام نشانمان دادند و حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام آن را برایمان باز آفرینی کرد تنها نسخه نجات بخش انسان‌هایست که می‌خواهند در سایه سار عزت و حکومت خدا زندگی کنند.

دکتر حسین امیری نماینده زرند و کوهبنان و رییس مجمع نمایندگان استان کرمان

شهردار زرند 

پیام تبریک مهندس مهدلو شهردار زرند به مناسبت اعیاد شعبانیه

(بسمه تعالی)

روز پاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام حقیقت و مکتب الهی و تبلور دفاع از اهداف و ارزشهای متعالی اسلامی است و روز جانباز تجلی گر راستین ایثارگری ها، مجاهدت ها و از خود گذشتگی های جانبازان عزیز و صبوری است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا و سید و مولای خود درس ایثار و وفاداری خوانده اند.

 اینجانب فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت ، حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار و فرخنده ولادت علمدار بزرگ عرصه ایثار و حماسه دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز را به تمامی پاسداران و جانبازان پرافتخار میهن اسلامی به ویژه پاسداران غیور و جانبازان سرافراز شهرستان زرند  تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان توفیق حیات سرافرازانه توأم با عزت و سربلندی در پرتو نعمت نظام والای اسلامی برای همه این عزیزان را مسئلت دارم.

محمدرضا مهدلو شهردار زرند

 

در حال تکمیل …

لینک کوتاه

برچسب ها