• تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 فروردین 1398 - 9:07
  • کد خبر : 27180
  • چاپ خبر

اعلام وضعیت ۷۲ شهر استان کرمان برای مقابله با سیل

اعلام وضعیت ۷۲ شهر استان کرمان برای مقابله با سیل به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، فدایی استاندار کرمان در نشست ستاد مدیریت بحران استان کرمان گفت: به دستور رییس جمهور باید ۷۲ شهر استان کرمان به صورت جداگانه وضعیتشان را برای مقابله با سیل اعلام کنند و این وظیفه به دوش فرمانداران و بخشداران

اعلام وضعیت ۷۲ شهر استان کرمان برای مقابله با سیل

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، فدایی استاندار کرمان در نشست ستاد مدیریت بحران استان کرمان گفت: به دستور رییس جمهور باید ۷۲ شهر استان کرمان به صورت جداگانه وضعیتشان را برای مقابله با سیل اعلام کنند و این وظیفه به دوش فرمانداران و بخشداران هر منطقه خواهد بود.

استاندار کرمان با اشاره به وضعیت مسیل‌هایی که پیشتر رودخانه بوده و اکنون در آن‌ها ساخت و ساز شده است، افزود: باید به این مسیل‌ها توجه ویژه شود.

وی با اشاره به آسیب دیدگی برخی قنات‌های زرند در پی بارندگی‌های اخیر افزود: جهاد کشاورزی موظف است با بودجه خود به صورت موقت اقدام به رفع مشکل این قنات‌ها کند.

استاندار کرمان با اعلام نیاز شدید استان سیل زده خوزستان به خودرو‌های سنگین کمپرسی و لودر افزود:کرمان باید به عنوان معین خوزستان این نیاز را هر چه زودتر برطرف کند.

علیزاده مدیر عامل آب منطقه‌ای استان هم گفت: حریم و بستر ۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر رودخانه‌ها شناسایی شده و بر واگذار نشدن آن‌ها تاکید شده است.

در نشست ستاد مدیریت بحران استان کرمان با حضور استاندار، معاونان، فرمانداران و مسئولان استان، نمایندگان دستگاه‌های مختلف هشدار‌های زیادی را مطرح کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها