• تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 تیر 1394 - 22:05
  • کد خبر : 2721
  • چاپ خبر

غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا شهرستان زرند به مناسبت هفته قوه قضائیه

در چهارمین روز از هفته قوه قضائیه ضمن مراسمی با حضور رئیس دادگستری ،جمعی از قضات و کارکنان دادگستری ، فرمانده سپاه ناحیه زرند،رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ،جمعی از فرمانده هان نیروهای نظامی و انتظامی قبور مطهر شهدا شهرستان زرند غبار روبی و عطر افشانی شد . این مراسم که همراه با قرائت

در چهارمین روز از هفته قوه قضائیه ضمن مراسمی با حضور رئیس دادگستری ،جمعی از قضات و کارکنان دادگستری ، فرمانده سپاه ناحیه زرند،رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ،جمعی از فرمانده هان نیروهای نظامی و انتظامی قبور مطهر شهدا شهرستان زرند غبار روبی و عطر افشانی شد .
این مراسم که همراه با قرائت زیارت عاشورا بود شرکت‌کنندگان در این مراسم ضمن غبارروبی مزار شهدا با قرائت فاتحه به مقام شامخ آنان ادای احترام کرده و با آرمان‌های شهدا و امام راحل (ره) ، و مقام معظم رهبری تجدیدمیثاق کردند.
مهدی جعفری رئیس دادگستری زرند با قدردانی از حضور شرکت کنندگان در این مراسم معنوی. در سخنان کوتاهی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار دستگاه قضائی شهید دکتربهشتی و۷۲تن از یاران امام و انقلاب و رهبری  گفت: همه ما ادامه دهنده راه شهدا و امام شهدای انقلاب هستیم.
وی با بیان اینکه شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و یارانش توسط منافقین کوردل اگر چه تلخ بود اما مظلومیت و حقانیت راه شهیدان را به همه ثابت کرد، و این واقعه غم انگیز نقش شهید بهشتی و یارانش را در پی‌ریزی بنای مستحکم انقلاب اسلامی بیش از پیش جلوه داد.
 
جعفری با بیان اینکه راه شهید بهشتی، راه امام(ره) و پیروی از خط مشی روشن امام(ره) بود، خاطرنشان کرد: این راه، همان راهی است که امروز رهروان و شیفتگان بیشماری را نه تنها در ایران اسلامی بلکه در  جهان به خود اختصاص داده است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود