• تاریخ انتشار : یکشنبه 25 فروردین 1398 - 20:45
  • کد خبر : 27242
  • چاپ خبر

بلوار نهم دی تنها نقطه بحرانی شهر زرند 

بلوار نهم دی تنها نقطه بحرانی شهر زرند  شهردار زرند خبر داد: تنها نقطه بحرانی شهر تقاطع بلوار نهم دی و خیابان بهورز است‌ که نیروهای شهرداری در حال رفع ان هستند. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، مهندس مهدلو شهردار زرند ضمن بازدید از  نقاط بحرانی امروز صبح از رفع مشکل تمامی انها خبر

بلوار نهم دی تنها نقطه بحرانی شهر زرند 

شهردار زرند خبر داد: تنها نقطه بحرانی شهر تقاطع بلوار نهم دی و خیابان بهورز است‌ که نیروهای شهرداری در حال رفع ان هستند.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، مهندس مهدلو شهردار زرند ضمن بازدید از  نقاط بحرانی امروز صبح از رفع مشکل تمامی انها خبر داد .

منتخب شورای شهر زرند ضمن تقدیر از تلاش همه نیروها و مدیران شهرداری گفت:چند نقطه در شهر حالت بحرانی داشتند که با تمهیدات اندیشیده شده در کمترین زمان ممکن بحران کنترل و ارامش به این نقاط برگشت.

محمدرضا مهدلو گفت: تنها مشکل حال حاضر شهر زرند تقاطع نهم دی و خیابان بهورز می باشد که هم اکنون نیروهای این نهاد با پنج دستگاه تانکر ابکش در حال رفع این مشکل می باشند .

وی با اعلام این موضوع که تمامی نقاط حادثه خیز وبحرانی شناسایی شده اند، از ایجاد یک کارگروه برای رفع مشکلات نقاط بحرانی خبر دادو گفت: به زودی مشکلات این نقاط بحرانی رفع خواهد شد.

وی به فعالیتهای انجام گرفته امروز در ستاد بحران شهرداری نیز اشاره کرد وافزود: یکی از مشکلات ابتدای صبح امروز ورود اب به شهرک زیتون از سمت واگن سازی بود که این امر توسط نیروهای پر توان شهرداری و با چهار دستگاه لودر و بیل مکانیکی مهار و سیلاب به سمت شمال شهر و باغات کشاورزی هدایت شد.

وی تصریح کرد: رفع نقاط آبگیر در بلوار سلمان فارسی،چهارراه برق،خیابان ابوذر،تعدادی از کوچه های سطح شهر،چهارراه امیرکبیر،شهرک سیدالشهداءو شهید باهنر،منطقه ریحان و شمس تبریزی و…از دیگر اقدامات شهرداری می باشد.

 وی از آمادگی خوب شهرداری در شن ریزی معابر ابگیر خبر داد وگفت:با تماس شهروندان و در صورت نیاز معابر به شن در کمترین زمان ممکن این امر از سوی نیروهای شهرداری انجام شده است.

وی ضمن تقدیر از شهروندانی که با امکانات خود در بعضی نقاط به یاری شهرداری آمدند گفت:همکاری شهروندان با این نهاد نشانه اعتماد بیشتر شهروندان به شهرداری است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها