• تاریخ انتشار : دوشنبه 26 فروردین 1398 - 9:11
  • کد خبر : 27245
  • چاپ خبر

آبگرفتگی ۳۰۰ واحد مسکونی در روستاهای زرند

آبگرفتگی ۳۰۰ واحد مسکونی در روستاهای زرند فرماندار زرند گفت: بارندگی شدید و طغیان رودخانه موجب نفوذ آب به ۳۰۰ واحد مسکونی در یزدان‌آباد و روستای جلال‌آباد شد.   به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، حبیب‌الله خنجری اظهار داشت: بارندگیها موجب آبگرفتگی کم‌سابقه معابر این شهرستان شده است و خسارت‌هایی به تأسیسات و راه‌های روستایی،

آبگرفتگی ۳۰۰ واحد مسکونی در روستاهای زرند

فرماندار زرند گفت: بارندگی شدید و طغیان رودخانه موجب نفوذ آب به ۳۰۰ واحد مسکونی در یزدان‌آباد و روستای جلال‌آباد شد.

 

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، حبیب‌الله خنجری اظهار داشت: بارندگیها موجب آبگرفتگی کم‌سابقه معابر این شهرستان شده است و خسارت‌هایی به تأسیسات و راه‌های روستایی، باغات و کشاورزی این شهرستان وارد شده است.

رئیس ستاد بحران شهرستان زرند با بیان اینکه بارندگی شدید و طغیان رودخانه موجب نفوذ آب به حیاط ۳۰۰ واحد مسکونی در یزدان‌آباد و روستای جلال‌آباد شد، عنوان کرد: همچنین به ۱۲ قنات در نقاط مختلف شهرستان خسارت وارد شد.

وی افزود: در حوزه راه، راه‌های ارتباطی ۱۲ روستای دهستان‌های سربنان و حتکن، محمدآباد شعبجره، شعبجره و همچنین محور زرند – راور «گردنه ده‌علی رضا» و دو نقطه مسیر زرند – بافق «حاشیه جلال‌آباد و سیریز» دچار خسارت شدند.

خنجری با اشاره به خسارت به شبکه آبرسانی روستاها وشبکه برق‌رسانی روستای طالقانی اظهار کرد: به اراضی کشاورزی منطقه نیز خسارت وارد شد و خوشبختانه هم‌اکنون حجم انبوه آب در شهرستان زرند فروکش کرده است.

فرماندار زرند با اشاره به اینکه دستور تخلیه دو روستای چاه غلامعلی و گلشن داده شد، عنوان کرد: محور ترانزیتی زرند – راور به‌علت ریزش کوه و طغیان رودخانه  مسدود شد که با تلاش نیروهای امدادی در کمترین زمان ممکن بازگشایی شد.

وی بیان کرد: خوشبختانه با همت و اقدام به‌موقع مجموعه مدیریتی و اعضای ستاد بحران شهرستان  خسارت جانی نداشتیم و باتوجه به وارد شدن خسارات، کارشناسان امر در حال بررسی میزان خسارات وارده هستند که پس از برآورد کامل اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها