• تاریخ انتشار : دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 - 15:31
  • کد خبر : 27281
  • چاپ خبر

بیانیه فرمانده و نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زرند

بیانیه فرمانده و نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زرند به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زرند طی بیانیه ای مشترک روز ۲ اردیبهشت ماه روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دست امام خمینی(ره) را گرامی داشتند. « سپاه

بیانیه فرمانده و نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زرند

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زرند طی بیانیه ای مشترک روز ۲ اردیبهشت ماه روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دست امام خمینی(ره) را گرامی داشتند.

« سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مجموعه‌ای است که وجودش امروز برای کشور و ملت ایران و همه‌ی هدفهای والایی که این ملت برای خودش ترسیم کرده است، ضروری و لازم است. »  امام خامنه ای مدظله العالی

بسم الله الرحمن الرحیم

« وَ أَعِدُّوا لَهُمْ ما اسْتَطعْتُمْ مِنْ قوّهٍ و مِنْ رُباطِ الْخَیْلِ تُرْهَبونَ به عَدُوَّ اللهِ وَ عَدُوَّکُمْ…»

«هر چه می توانید برای مقابله با دشمن آماده کنید و تجهیز شوید تا بدین وسیله دشمنان خدا و دشمنان خود را بترسانید »

فرارسیدن “دوم اردیبهشت‌ماه” سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام رحمت الله علیه و تقاران  مبارک این روز با میلاد حضرت ولی‌عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)  که نوید‌بخش ظهور دولت کریمه و سپاه مهدوی، علوی و عاشورایی است، را به همه ملت ایران خصوصا پاسداران سلحشور و ولایتمدار تبریک وتهنیت  عرض می‌نماییم.

بی شک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با تاسی از تفکر عاشورایی سالار شهیدان و تفسیر به حق ایثار و عشق به اسلام ناب محمدی  (صل الله علیه وآله وسلم) و با دم مسیحایی روح خدا خمینی کبیر قدس سره  تشکیل تا در راه حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن با تمام وجود نقش آفرینی کند. و امروز باگذشت ۴۰ سال از تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نقش آفرینی‌های سرنوشت ساز این نهاد انقلابی و مردمی در نجات کشور از فتنه‌ها و بحران‌های فراروی آن مانند تحرکات ضد امنیتی و ضد انقلابی اوایل انقلاب‌، جنگ تحمیلی هشت ساله و نیز فتنه‌های ۷۸ ، ۸۸ و نیز حضور حمایتی و مستشاری در عرصه‌ی مقابل منطقه‌ای مقاومت اسلامی در برابر فتنه آمریکایی ،صهیونیستی و عربی داعش و جریان‌های تکفیری‌؛ در عراق و سوریه و در عرصه جنگ‌های نیابتی و همچنین مشارکت و ایفای نقش در حوزه سازندگی، محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری در طول تاریخ انقلاب اسلامی از جمله در روزها و هفته‌های اخیر با حضور مسئولانه و خدمات متواضعانه و پیشتازانه خود در امداد‌رسانی به سیل‌زدگان، جلوه‌های ماندگار، تابناک و درس‌آموز از “خدمت” و “فداکاری” برای مردم را ثبت که این خدمات ، محصول “ایمان”، “اخلاص”، “معنویت”، “بصیرت”، “روحیه جهادی” و “انقلابی‌گری” در این نهاد ممتاز و پیشتاز است، از یک سو خرسندی و مباهات ملت ایران و جبهه انقلاب اسلامی را فراهم آورده است و از سوی دیگر حقد، حسد و عصبانیت جبهه دشمن، به‌ویژه رژیم پلید و جنایت پیشه آمریکا را سبب شده است و موجب عصبانیت شیطان بزرگ و اتخاذ تصمیم‌های احمقانه و زشت آمریکایی‌ها قرار داده است. و در اقدامی نابخردانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به حق یکی از بزرگترین و مقتدرین‌ترین نیروهای دفاعی کشور در عرصه‌های مختلف نظامی و فرهنگی است آن هم در آستانه روزی که در تقویم ایران اسلامی به نام این لشکریان خدا نام گذاری شده است، تروریست خواند و آنچه در این تصمیم ابلهانه و ماجراجوی کاخ سفید واضح است؛ خوش خدمتی دولت ترامپ به پدر تروریسم بین المللی، اسرائیل غاصب جنایتکار است؛ غافل از اینکه چه پیامدهایی برای دولت و حتی نیروهای نظامی مستقر آمریکا در غرب آسیا پیش خواهد آمد. این جسارت بزرگ آمریکا در دخالت در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران، نشان از اوج دشمنی و عصبانیت توأم با شکست متفتضحانه این دولت متخصام با نظام های اسلامی در مقابل عظمت، اقتدار و پیروزی های غرورآفرین سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف مبارزه با ظلم، استکبار و استعمار جهانی در منطقه غرب آسیا دارد. به طور قطع بازی دولت آمریکا به سردمداری ترامپ احمق درجه یک آمریکایی! با دم شیر، فقط منجر به منفور شدن و منزوی‌تر شدن آمریکا در عرصه بین المللی خواهد شد، چیزی که پایان کار این ابرقدرت پوشالی را سریع‌تر از انتظارها رقم خواهد زد و شکست‌های بزرگتر و نزدیک‌تری را برای جریان‌های آمریکایی صهیونیستی و عبری عربی به وجود خواهد آورد.

هر چند تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خشم ملت مردم ایران و دولت و نظام مقتدر آن را برانگیخت اما از آنجایی که عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد در پویشی همگانی ملت ایران در دفاع از حریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همه بک صدا فریاد «من هم یک پاسدارم» را سر دادند تا دشمنان نظام جمهوری اسلامی بدانند که این نظام و مدافعان  آن تنها نیستند و همه یک صدا سپاهیانی مبارز در جبهه دفاع از حریم وطن در برابر دشمنان و مدافع مظلومان جهان در قبال استکبار و استعمار جهانی هستند. این حرکت شنیع آمریکایی صهیونیستی حاوی یک پیام برای همه ملت ایران به خصوص خودشیفتگان و خواب زدگانی است که خود را سلبریتی می دانند آنهم اینکه ،فراموش نکنیم این شیطان بزرگ، هیچگاه قابل اعتماد نبوده و نخواهد بود.

این جانب ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، این روز تاریخی را که میراث معنوی حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه ) می باشد، به یکایک سبزپوشان و پاسداران حریم ولایت و بسیجیان سرافراز تبریک و تهنیت عرض نموده و بار دیگر با خون سرخ شهدا پیمان می بندد که در دفاع از حریم ولایت و ارزش ها و در در صیانت از دستاورد های انقلاب اسلامی ایران لحظه ای کوتاهی نکرده و همچنین در رکاب نایب امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) فرمانده کل قوا، امام خامنه ای در مصاف با استکبار جهانی برای نبردی سرنوشت ساز لحظه شماری می کند. واعلام می‌ کنیم همه ما  پاسداران در کنار سایر ، نیروهای مسلح با وحدت رویه، همدلی و اتحاد بی نظیر خود تحت فرماندهی نایب برحق ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)  امام  خامنه‌ای(مد ظله العالی) ضمن درج روزشمار نابودی رژیم منحوس صهیونیستی در تقویم‌های خود، دست هر متجاوز و توطئه‌گر علیه نظام مقدس ایران اسلامی را قطع خواهد کرد و تا پای جان در راه رسیدن به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی ایستادگی می کند.

سرهنگ پاسدار اکبر کردی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زرند، محمد ایزدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زرند

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها