• تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 - 11:04
  • کد خبر : 27292
  • چاپ خبر

ارسال ۴۴۶ تن کالا از کرمان برای سیل‌زدگان خوزستان

ارسال ۴۴۶ تن کالا از کرمان برای سیل‌زدگان خوزستان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان گفت: در مجموع ۴۴۶ تن کالا به ارزش ۱۲ میلیارد تومان از استان کرمان به خوزستان ارسال شده است. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز ، رضا فلاح در ستاد مدیریت بحران استان کرمان از استقرار ۷۶ نیروی امدادی هلال‌احمر کرمان

ارسال ۴۴۶ تن کالا از کرمان برای سیل‌زدگان خوزستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان گفت: در مجموع ۴۴۶ تن کالا به ارزش ۱۲ میلیارد تومان از استان کرمان به خوزستان ارسال شده است.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز ، رضا فلاح در ستاد مدیریت بحران استان کرمان از استقرار ۷۶ نیروی امدادی هلال‌احمر کرمان در پنج اردوگاه در استان خوزستان برای کمک به سیل‌زدگان خبر داد و گفت: ۲۰ روستا برای امدادرسانی توسط جمعیت هلال‌احمر کرمان شناسایی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان ادامه داد: ۲۷ هزار نفر امدادرسانی و اسکان توسط هلال‌احمر کرمان با توزیع چادر در اردوگاه و یا نزدیکی محل‌های سکونت سیل‌زدگان انجام گرفت.

فلاح افزود: ۱۷۱ تن کالای امدادی با ارزش ۵ میلیارد تومان از استان کرمان به خوزستان ارسال شد و ۲۷۵ تن کالا به ارزش ۷ میلیارد تومان هدایای مردمی است.

وی با بیان اینکه در مجموع ۴۴۶ تن کالا به ارزش ۱۲ میلیارد تومان اقلام ارسالی استان کرمان به خوزستان است، گفت: همه کالاها نو بودند و اقلام دسته دوم جدا شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان بیان داشت: امروز حمیدیه را ترک می‌کنیم، چون ضرورتی به حضور ما نیست و تحویل خوزستان داده می‌شود.

وی با بیان اینکه یک میلیارد تومان لباس به خوزستان ارسال شده است، عنوان کرد: نیازهای کنونی سیل‌زدگان خوزستان و حمیدیه پشه‌بند و لباس است.

مهدی رجبی‌زاده مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان اظهار داشت: در بارندگی سال زراعی جاری، تقریبا در شمال استان کرمان ۲۲ میلیارد مترمکعب حجم بارش‌ها داشتیم که ۳.۲ میلیارد مترمکعب آن روان‌آب بوده است.

وی بیان کرد: ۱۱ درصد از وسعت حوضه‌های آبخیز شمال استان کرمان آبخیزداری شده که در نتیجه آن کنترل و مدیریت ۳۶۰ میلیون مترمکعب سیلاب و روان‌آب و نفوذ ۱۰۸ میلیون مترمکعب به سفره‌های استان بوده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها