• تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 اردیبهشت 1398 - 10:12
  • کد خبر : 27320
  • چاپ خبر

پرداخت تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی به بیش از ۴۰ هزار زوج کرمانی

پرداخت تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی به بیش از ۴۰ هزار زوج کرمانی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان از پرداخت تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی ازدواج به بیش از ۴۰ هزار زوج این استان طی سال گذشته خبر داد. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز ، روح اله اسدی، معاون

پرداخت تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی به بیش از ۴۰ هزار زوج کرمانی

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان از پرداخت تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی ازدواج به بیش از ۴۰ هزار زوج این استان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز ، روح اله اسدی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: سال گذشته ۴۳ هزار و ۲۲۷ نفر متقاضی تسهیلات ازدواج بوده اند که از این تعداد ۴۰ هزار و ۸۶۳ نفر وام خود را دریافت کرده اند که این رقم ۹۵ درصد متقاضیان را شامل می‌شود.

وی افزود: هم اکنون ۲ هزار و ۳۶۴ متقاضی در صف انتظارند که از این تعداد ۱۷۸ نفر در انتظار اخذ وام، ۷۸۶ نفر در انتظار تکمیل مدارک، ۲۴۳ نفر در انتظار پذیرش در شعبه و هزار و ۱۵۷ نفر در انتظار تعیین شعبه هستند.

اسدی در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری بیش از ۳۵۰ کارگاه آموزشی حین، قبل و بعد از ازدواج در سراسر استان توسط ورزش و جوانان خبر داد و تصریح کرد: بیش از ده هزار نفر از جوانان از این آموزش‌ها بهره بردند.

چوی به دوره‌های آموزشی ازدواج اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به کمبود مربی متخصص در این حوزه، طی دو مرحله ۵۴ نفر از واجدان شرایط به موسسه مدت معرفی شدند و آموزش‌های تکمیلی را دریافت و دوره تربیت مربی را گذراندند.

اسدی برگزاری بیش از ده همایش بزرگ در خصوص تحکیم بنیاد خانواده توسط سمن‌های جوانان، برپایی نمایشگاه و جشنواره ازدواج و اجرای جشن‌های ازدواج آسان را از دیگر برنامه‌های معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان برشمرد و گفت: برگزاری این برنامه ها سبب رشد چشمگیری در عملکرد این حوزه شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها