• تاریخ انتشار : یکشنبه 7 تیر 1394 - 14:48
  • کد خبر : 2733
  • چاپ خبر

سعی داریم تا برکات کشاورزی را برای آیندگان حفظ کنیم

زرند نیوز / کارگروه کشاورزی، آب ومنابع طبیعی با حضور حبیب الله خنجری فرماندار زرند،مهندس زارعی رئیس اداره جهاد کشاورزی ،جمعی از نمایندگان کشاورزان در محل دفتر فرمانداری زرند تشکیل شد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری زرنددر ابتدای این نشست حاضرین ضمن مرور مصوبات جلسات گذشته در خصوص بندهای صورت جلسه به ارائه گزارش پرداختند.

زرند نیوز / کارگروه کشاورزی، آب ومنابع طبیعی با حضور حبیب الله خنجری فرماندار زرند،مهندس زارعی رئیس اداره جهاد کشاورزی ،جمعی از نمایندگان کشاورزان در محل دفتر فرمانداری زرند تشکیل شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری زرنددر ابتدای این نشست حاضرین ضمن مرور مصوبات جلسات گذشته در خصوص بندهای صورت جلسه به ارائه گزارش پرداختند.
حبیب الله خنجری فرماندار زرند در خصوص شورای کشاورزی گفت و تصریح کرد: در این شورا حضور دو نماینده از قشر کشاورزان برای تصمیم گیری های مهم ،ضروریست
فرماندار زرند گفت:تمام سعی ما بر این است که زحمت کشاورزان به ثمر نشیند و این عزیزان ثمره فعالیت یکساله خود را ببینند.
وی گفت: امیدواریم کشاورزان با انرژی مضاعف تری نسبت به قبل به انجام این فعالیت بپردازند و دوباره شاهد رونق بیشتر کشاورزی در شهرستان باشیم .
نماینده عالی دولت در شهرستان تاکید کرد: سعی داریم تا با حفظ کشاورزی نسلهای آینده را نیز از برکات این امر مهم بهرمند سازیم.
حبیب الله خنجری تصریح کرد: استفاده از نمایندگان کشاورزان و استفاده از نظرات و پیشنهادات آنها می تواند کمک موثری را به این شورا بکند .
وی ضمن تقدیر از برگزار کنندگان دو همایش مصرف بهینه آب و کاهش پیک بار در تابستان اظهار امیدواری کرد اثرات این همایش بزودی در بخش کشاورزی نمود کند.
شایان ذکر است در ادامه نمایندگان کشاورزان به ارائه مشکلات خود در این خصوص پرداختند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود