• تاریخ انتشار : شنبه 7 اردیبهشت 1398 - 12:47
  • کد خبر : 27334
  • چاپ خبر

زکات قطعه زمینی به مساحت ۲ هزار  ۵۰۰ متر مربع در زرند

زکات قطعه زمینی به مساحت ۲ هزار  ۵۰۰ متر مربع در زرند زهرا سادات حسینی بانوی نیکوکار زرندی قطعه زمینی به مساحت ۲ هزار  ۵۰۰ متر مربع در روستای نعیم آباد شهرستان زرند برای زکات به انجمن بشر دوستانه روستای نعیم اباد اهدا کرد. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز ، حجت الاسلام محمدرضا سلطانی

زکات قطعه زمینی به مساحت ۲ هزار  ۵۰۰ متر مربع در زرند

زهرا سادات حسینی بانوی نیکوکار زرندی قطعه زمینی به مساحت ۲ هزار  ۵۰۰ متر مربع در روستای نعیم آباد شهرستان زرند برای زکات به انجمن بشر دوستانه روستای نعیم اباد اهدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز ، حجت الاسلام محمدرضا سلطانی رئیس ستاد زکات شهرستان زرند با اعلام این خبر افزود: این بانوی نیکوکار در یک اقدام خداپسندانه یک قطعه زمین به ارزش ۱ میلیارد ۶۰۰ میلیون ریال برای زکات با هدف امر خیر و عام المنفعه اهدا کرد.

وی عمده محصولات شهرستان زرند را پسته و سیاه درخت دانست و افزود: زکات واجب در شهرستان زرند بسیار کم است اما مردم در پرداخت زکات مستحبی توجه بسیار ویژه ای را دارند و شهرستان زرند از جمله شهرستان های پیشتاز استان در امر زکات مستحبی است و از افتخارات این شهرستان است.

رئیس ستاد زکات شهرستان زرند ، با بیان اینکه زکات مستحبی جمع آوری شده برای رفع نیاز محرومان در همان منطقه هزینه می شود افزود: خوشبختانه با تعامل با دهیاران و شوراها توانسته ایم از محل جمع آوری زکات پروژه های عام المنفعه مختلفی در شهرستان زرند از قبیل ساخت مساجد، تکایا، کتابخانه، نمازخانه و ساخت و بهسازی مسکن نیازمندان هزینه نمائیم.

جعفر رحمانی مدیر عامل انجمن بشر دوستانه روستای نعیم آباد شهرستان زرند نیز گفت: قطعه زمین اهدا شده از سوی بانوی نیکوکار بی بی زهرا حسینی برای ساخت مسکن جوانان و احداث سالن چند منظوره در نظر گرفته شده است و امید است که دیگر خیرین در احداث این اماکن عام المنفعه مشارکت ارزشمندی را داشته باشند و باقیات الصالحات ارزشمندی را به یادگار بگذارند.

لینک کوتاه

برچسب ها