• تاریخ انتشار : یکشنبه 7 تیر 1394 - 14:47
  • کد خبر : 2735
  • چاپ خبر

نجات یک معتاد را نجات یک شخص نپنداریم بلکه نجات یک جامعه بدانیم

با حضور حبیب الله خنجری فرماندار زرند و جمعی از مسئولین ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر در محل فرمانداری زرند تشکیل شد. زرند نیوز / حبیب الله خنجری فرماندار زرند در ابتدای این نشست که به منظور هماهنگی مراسم روز جهانی مبارزه با مخدر تشکیل گردید به مهمترین

با حضور حبیب الله خنجری فرماندار زرند و جمعی از مسئولین ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر در محل فرمانداری زرند تشکیل شد.

زرند نیوز / حبیب الله خنجری فرماندار زرند در ابتدای این نشست که به منظور هماهنگی مراسم روز جهانی مبارزه با مخدر تشکیل گردید به مهمترین برنامه های این هفته اشاره کرد.

وی افزود: با توجه به شرایط امروزی جامعه و حملات خاموش دشمن به سمت سلامت جامعه می‌طلبد که با نگاهی نو به مسئله مبارزه با اعتیاد پرداخته و نجات یک معتاد را نجات یک شخص نپنداریم بلکه نجات یک جامعه بدانیم.

نماینده عالی دولت در ادامه تصریح کرد: خانواده‌ها به‌ عنوان مهم‌ترین و حساس‌ ترین رکن جامعه تلاش کنند که آموزش‌ های لازم برای روبرو شدن با چالش‌ ها و آسیب‌ های اجتماعی را فرا گرفته و خود را در برابر تهدیدات مصون‌ سازند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با هماهنگی های بعمل آمده در این هفته دادستان محترم به ارائه گزارشی قبل از خطبه های نماز جمعه خواهند پرداخت و ائمه جماعات نیز به این امر مهم می پردازند.

شایان ذکر است در پایان مدعوین به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در این خصوص پرداختند.

روابط عمومی فرمانداری زرند

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود