• تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 - 12:22
  • کد خبر : 27356
  • چاپ خبر

پیام تبریک مسئولین شهرستان زرند به مناسبت روز ملی شوراها

پیام تبریک مسئولین شهرستان زرند به مناسبت روز ملی شوراها به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز ، مسئولین شهرستان زرند طی پیام جداگانه ای نهم اردیبهشت ماه «روز ملی شوراها» را به منتخبین مردم در شهر و روستای شهرستان زرند تبریک گفتند که پیام ها در ادامه آمده است: شهردار زرند  محمدرضا مهدلو شهردار زرند

پیام تبریک مسئولین شهرستان زرند به مناسبت روز ملی شوراها

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز ، مسئولین شهرستان زرند طی پیام جداگانه ای نهم اردیبهشت ماه «روز ملی شوراها» را به منتخبین مردم در شهر و روستای شهرستان زرند تبریک گفتند که پیام ها در ادامه آمده است:

شهردار زرند 

محمدرضا مهدلو شهردار زرند طی پیامی ۹ اردیبهشت ماه روز شوراها را گرامی داشت.

« بسم الله الرحمن الرحیم

وَأَمْرُهُمْ شُورَى بَیْنَهُمْ

شورا یک اصل عقلی است که آموزه های دین اسلام در کتاب و سنت نیز بر آن صحه گذاشته است. باید گفت انتخاب اعضای شوراهای اسلامی ابزاری برای تحقق حاکمیت مردم و تجلی اراده عمومی است.

بی تردید نهم اردیبهشت روز تاسیس شوراهای اسلامی زمینه ساز تاثیرگذاری عینی تر و افزون تر مردم در تعیین سرنوشت خود بود که خوشبختانه با همکاری و همراهی مردم نتایج قابل قبولی به دست آمد.

اینجانب فرا رسیدن سالگرد تاسیس نهاد مردمی شورا را به اعضای محترم شورای اسلامی شهر زرند که با وظیفه شناسی در حل مشکلات شهر تلاش می نمایند و با کفایت و درایت برای آبادانی شهر خالصانه کوشش می نمایند تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

از خداوند منان توفیق روز افزون همه عزیزان عضو شوراها را خواستارم.

محمدرضا مهدلو- شهردار زرند

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی

حسین امیری رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان و نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی طی پیامی روز ۹ اردیبهشت ماه روز شوراها را گرامی داشت.

نهم اردیبهشت روز تاسیس شوراهای اسلامی که زمینه ساز تاثیرگذاری عینی مردم در تعیین سرنوشت جامعه گردید بیانگر تاثیر جدی تر مردم در اداره امور شهرها و روستاها است.

شوراها هر کدام به مثابه یک پارلمان در تصمیم‌سازی و در جهت منافع و مصالح مردم و کشور، نقش موثر و سازنده‌ای دارند و بستر مناسبی را برای مسئولان اجرایی کشور فراهم می‌سازند.‎

مجمع نمایندگان استان کرمان ضمن تبریک فرارسیدن نهم اردیبهشت سالروز تأسیس شوراهای اسلامی شهر و روستا ، از زحمات و خدمات ارزنده و گرانقدر اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان کرمان صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و توفیق تمامی این عزیزان را در راستای انجام رسالت بزرگ شوراها و خدمت به مردم بزرگوار و شریف استان، از درگاه ایزد متعال خواستاریم.

حسین امیری خامکانی- رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان و نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی

بخشدار مرکزی زرند

 علی حسن زاده بخشدار مرکزی زرند طی پیامی روز ۹ اردیبهشت ماه روز شوراها را گرامی داشت.

‍« بسم ا… الرحمن الرحیم

نهم اردیبهشت ماه در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز شوراها نام گذاری شده است .

اینجانب بر خود لازم دانستم این روز با شکوه را به همه اعضای محترم شوراها که با وظیفه شناسی و توجه به اصل دانش محوری در حل مشکلات روستا تلاش می نمایند و با امانت ،کفایت،درایت و کیاست و حسن سلوک برای نیل به جامعه ی شهروند مدار خالصانه و عاشقانه کوشش می نمایند تبریک عرض نمایم و از ایزد منان خدمت رسانی وسیع،اهتمام به سلامت مردم در ابعاد مختلف و توجه به نیازهای اجتماعی جوانان و مناطق محروم و اشخاص بی بضاعت و توجه خاص به خانواده های شهیدان، جانبازان و ایثارگران و همه ی ملت شریف و صدیق ایران خواستارم.

علی حسن زاده- بخشدار مرکزی شهرستان زرند

فرماندار زرند

 حبیب الله خنجری فرماندار شهرستان زرند طی پیامی روز ۹ اردیبهشت ماه روز شوراها را گرامی داشت.

سپاس و ثنای بی حد خالقی را که به لطف استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راستای احترام و اکرام به شخصیت و هویت انسان و مردم عزیز ایران نهادی به نام شورای اسلامی در این کشور شکل گرفته و در پرتو این قانون پویا و متمدن سرنوشت مردم به دست خودشان رقم می خورد. 

اینجانب ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس نهاد شوراهای اسلامی، برخود لازم می دانم از همراهی، پیگیری، تلاش و مساعدت ارزنده شما خدمتگزاران شریف در شوراهای اسلامی روستا، بخش، شهر و شهرستان زرند که صادقانه و خالصانه تنها با هدف خدمت به مردم پا به عرصه حل مسائل و مشکلات شهری و روستایی گذاشته اید صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم، امید است به حول و قوه الهی و همت عالی مردم و مسئولین، روز به روز این نهاد بالنده تر و با تجربه تر از پیش در جهت ارائه خدمت خالصانه و بی منت و تصمیم گیری در حوزه وظایف و اختیارات خود گام برداشته و در سالی که توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان سال« رونق تولید » نامگذاری شده است، در خدمت به مردم شهرستان و تقویت پایه های این نظام الهی موفق و پیروز باشند.

 حبیب ا… خنجری- فرماندار شهرستان زرند

 

در حال تکمیل …

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها