• تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 - 11:12
  • کد خبر : 27396
  • چاپ خبر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در راه کرمان

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در راه کرمان  محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به سفر پنجشنبه جاری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان کرمان اظهار داشت: این سفر برای بررسی آخرین وضعیت اقدامات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حل مشکلات ارتباطی استان به ویژه مناطق زلزله‌زده کرمان و راور انجام می‌شود. به گزارش پایگاه

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در راه کرمان

 محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به سفر پنجشنبه جاری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان کرمان اظهار داشت: این سفر برای بررسی آخرین وضعیت اقدامات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حل مشکلات ارتباطی استان به ویژه مناطق زلزله‌زده کرمان و راور انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس افزود: همچنین آذری‌جهرمی نشست مشترکی با حضور مدیران وابسته به این وزارتخانه در استان خواهد داشت و آخرین وضعیت حوزه‌های مربوط به اقدامات وزارت فناوری اطلاعات بررسی می‌شود.

پورابراهیمی گفت: اقدامات دو سال اخیر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حل مشکلات مربوط به استان گام‌های مهمی انجام شده البته برای تکمیل آنها و حل کامل مشکلات آنتن‌دهی تلفن همراه و سیستم‌های ارتباطی نشست بررسی برگزار و راهکارها اتخاذ می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در همایش بین‌المللی اقتصاد رسانه در دانشگاه هایتک شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها