• تاریخ انتشار : شنبه 14 اردیبهشت 1398 - 17:30
  • کد خبر : 27404
  • چاپ خبر
حادثه در محور زرند سیریز

دو کشته و زخمی در برخورد دو موتور سیکلت 

دو کشته و زخمی در برخورد دو موتور سیکلت  فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: برخورد دو دستگاه موتور سیکلت در خیابان امام حسین (ع) دهستان محمد آباد این شهرستان یک کشته و یک مجروح بر جای گذاشت. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، سرهنگ هادی میرزایی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی اعلام

دو کشته و زخمی در برخورد دو موتور سیکلت 

فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: برخورد دو دستگاه موتور سیکلت در خیابان امام حسین (ع) دهستان محمد آباد این شهرستان یک کشته و یک مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، سرهنگ هادی میرزایی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در دهستان محمد آباد بلافاصله ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور ماموران پلیس در محل مشخص شد دو دستگاه موتور سیکلت بنا به دلایلی با یکدیگر برخورد کرده اند که به سبب آن راکب هر دو موتور سیکلت مجروح و روانه بیمارستان شده اند.

سرهنگ میرزایی تصریح کرد: در ادامه حضور ماموران در بیمارستان مشخص شد یکی از راکبان این تصادف به علت شدت جراحات فوت شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند با اشاره به در دست بررسی بودن علت این حادثه به موتورسیکلت سواران هشدار داد با توجه به ضعف ایمنی موتورسیکلت ها همواره با سرعت مطمئنه و احتیاط لازم رانندگی کنند.

لینک کوتاه

برچسب ها