• تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 - 12:53
  • کد خبر : 27430
  • چاپ خبر

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در زرند 

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در زرند  فرمانده انتظامی شهرستان زرند در نشست خبری صبح امروز با اصحاب رسانه از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و رضایتمندی شهروندان از نتایج این طرح خبر داد. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز ، هادی میرزایی در تشریح اهداف و نتایج این طرح گفت: طرح ارتقا امنیت اجتماعی

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در زرند 

فرمانده انتظامی شهرستان زرند در نشست خبری صبح امروز با اصحاب رسانه از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و رضایتمندی شهروندان از نتایج این طرح خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز ، هادی میرزایی در تشریح اهداف و نتایج این طرح گفت: طرح ارتقا امنیت اجتماعی با هدف افزایش احساس امنیت شهروندان و ناامن کردن محیط برای مجرمان، انهدام باندهای سرقت ، دستگیری سارقان و کشف اموال مسروقه دستگیری متهمان تحت تعقیب ، مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و برقراری انضباط گرافیکی به مدت ۷۲ ساعت از ۱۳ اردیبهشت ماه تا ۱۵ اردیبهشت ماه در این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در این طرح توسط پلیس آگاهی شهرستان هزار و ۷۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و ۳۷ هزار و ۳۰۰ نخ سیگار قاچاق و ۳ باند سرقت منهدم که در مجموع با تلاش ماموران تعداد ۲۹ فقره سرقت کشف و ۱۸ نفر سارق دستگیر شدند

وی بیان داشت: در اجرای این طرح ماموران این فرماندهی تعداد ۱۴۶ متهم تحت تعقیب را دستگیر کردند.

سرهنگ میرزایی همچنین از پلمپ ۲۰ واحد صنفی متخلف و کشف تعدادی سلاح و مهمات غیر مجاز در عملیات های پلیس امنیت عمومی خبر داد و گفت: توقیف ۱۰۷ دستگاه موتور سیکلت و ۳۱ خودرو متخلف توسط پلیس راهرو نیز از دیگر دستاوردهای این طرح بود.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند با تأکید بر ضرورت توجه بیشتر شهروندان به رخدادهای پیرامون و انعکاس وقایع به پلیس از طریق رسانه ۱۱۰ اظهار داشت: تعامل و همکاری شهروندان با پلیس عامل اصلی ایجاد امنیت و پایدار جامعه است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها