• تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 - 14:51
  • کد خبر : 27432
  • چاپ خبر

تشدید نظارت بر مراکز عرضه زلوبیا و بامیه و کالاهای اساسی

تشدید نظارت بر مراکز عرضه زلوبیا وبامیه وکالاهای اساسی به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز ، حبیب الله خنجری فرماندار این شهرستان از طرح تشدید نظارت بر اصناف در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در شرایط فعلی با توجه به اوضاع اقتصادی و تحریم ها متاسفانه برخی افراد قصد سوء استفاده دارند که

تشدید نظارت بر مراکز عرضه زلوبیا وبامیه وکالاهای اساسی

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز ، حبیب الله خنجری فرماندار این شهرستان از طرح تشدید نظارت بر اصناف در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در شرایط فعلی با توجه به اوضاع اقتصادی و تحریم ها متاسفانه برخی افراد قصد سوء استفاده دارند که با آنها برخورد خواهد شد.
وی از تلاش تشکل های صنفی برای تأمین کالاهای اساسی تشکر کرد و افزود: در تأمین کالاهای اساسی به حمدالله هیچ مشکلی وجود ندارد.
با هماهنگی فرمانداری و حضور  دستگاههای نظارتی (اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، صنعت و معدن، بهداشت ودرمان)از بازار شهرستان در آستانه ماه مبارک رمضان بازدید بعمل آمد.  
محمد علوی مسئول دفتر بازرسی فرمانداری در حاشیه اولین بازدید طرح فوق گفت: در این بازدید از مراکز شیرینی فروشی (زلوبیا وبامیه )ومراکز عرضه گوشت ،مرغ وماهی بازدید بعمل آمد و با توجه به هماهنگی صورت گرفته و تامین شکر مورد نیاز قنادان جهت پخت زلوبیا مقرر گردید هر کیلو زلوبیا با قیمت ۱۵۰۰۰ تومان در قنادیها عرضه گردد.
وی در ادامه افزود: با تأکیدات فرماندار محترم در روزهای آینده بازرسی از ادارات، شرکتها، مؤسسات، مراکز بهداشتی ودرمانی، بیمارستانها واصناف تشدید خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها