• تاریخ انتشار : شنبه 21 اردیبهشت 1398 - 17:46
  • کد خبر : 27464
  • چاپ خبر

کارگران بازوان حرکت جامعه به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند

کارگران بازوان حرکت جامعه به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند کارگران بازوان حرکت جامعه به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند و بی شک بخش قابل توجهی از پیشرفتهای حاصل شده در حوزه اقتصاد کشور، به برکت ایثار و مجاهدت های این قشر ارزشمند از جامعه می باشد. جایگاه کار و کارگر در دین

کارگران بازوان حرکت جامعه به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند

کارگران بازوان حرکت جامعه به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند و بی شک بخش قابل توجهی از پیشرفتهای حاصل شده در حوزه اقتصاد کشور، به برکت ایثار و مجاهدت های این قشر ارزشمند از جامعه می باشد.

جایگاه کار و کارگر در دین مبین اسلام چنان است که پیامبر عظیم الشأن اسلام دستان یک کارگر را می‌بوسد و می‌فرماید: “این دستی است که آتش جهنم آن را نمی‌سوزاند”. سخن ارزشمند و حرکت زیبای پیامبر گرامی اسلام، نشانگر نهایت احترام و ادبی است که اسلام برای کارگر قائل است.

انتخاب ۱۱ اردیبهشت ماه، به نام روز جهانی کار و کارگر بهانه ای است برای گرامی داشت تلاشهای خالصانه و مجاهدتهای بی دریغ عزیزانی که با دستان پرتوان خود باعث چرخش چرخ های صنعت و تولید در جامعه شده و در راه اعتلای میهن اسلامی، تلاش می کنند.

کار و کارگر از آغازین لحظات خلقت به عنوان یکی از مهمترین نیازهای حیاتی فرد و جامعه پیام آور امنیت، عدالت اجتماعی و رفاه عمومی است و به عنوان یک حلقه بی بدیل از شور، نشاط، امید و به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد نقشی برجسته و ویژه را در هر کشور رقم می زند.

درود بر کارگران شریف ایران اسلامی که همواره با دل و جان در توسعه و پیشرفت روزافزون جامعه و راه اندازی چرخ های اقتصادی کشور پیشگام و در راه خودکفایی و رهایی از وابستگی به بیگانگان و تأمین نیازهای اساسی جامعه و رونق اقتصادی و افزایش تولید پرتلاش و ثابت قدم هستند.

اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات تلاش گران عرصه جهاد اقتصادی کشور ، فرا رسیدن روز کارگر را به جامعه کارگری زحمتکش شهرستان زرند که با خلاقیت و تلاش شبانه روزی خود زمینه توسعه و آبادانی همه جانبه شهرستان را فراهم می نمایند تبریک گفته امید آنکه در سال «رونق تولید » و در راستای سیاست ها و فضای سازنده ایجاد شده با تلاش کارگران شریف این سربازان عرصه کار و تلاش گام های بزرگ دیگری در راه توسعه، رونق، پیشرفت و کسب دستاوردهای عظیم اقتصادی برای ملت بزرگ ایران اسلامی برداشته شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها