• تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 - 18:40
  • کد خبر : 27500
  • چاپ خبر

‍ ‍شرکت بیش از ۲ هزار و هفتصد دانش آموز زرندی در پنجمین دوره المپیاد ورزشی برون مدرسه ای 

شرکت بیش از ۲ هزار و هفتصد دانش آموز زرندی در پنجمین دوره المپیاد ورزشی برون مدرسه ای کار شناس تربیت بدنی و سلامت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند در آیین اختتامیه پنجمین دوره المپیاد ورزشی برون مدرسه ای که با حضور مدیر آموزش و پرورش ، معاون پرورشی، تربیت بدنی و سلامت ،

شرکت بیش از ۲ هزار و هفتصد دانش آموز زرندی در پنجمین دوره المپیاد ورزشی برون مدرسه ای

کار شناس تربیت بدنی و سلامت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند در آیین اختتامیه پنجمین دوره المپیاد ورزشی برون مدرسه ای که با حضور مدیر آموزش و پرورش ، معاون پرورشی، تربیت بدنی و سلامت ، جمعی از کارشناسان حوزه ستادی مدیریت آموزش و پرورش ، رئیس اداره ورزش و جوانان در سینما آزادی این شهرستان برگزار شد ، از شرکت بیش از ۲ هزار و هفتصد دانش آموز ورزشکار زرندی در پنجمین دوره المپیاد ورزشی برون مدرسه ای خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز ، حسن جعفری تعداد دانش آموزان شرکت کننده در پنجمین دوره المپیاد ورزشی برون مدرسه ای را بیش از ۲ هزار و هفتصد نفر عنوان و افزود: این تعداد دانش آموز شرکت کننده معادل ۱۰ درصد کل دانش آموزان این شهرستان می باشد.

وی با بیان اینکه دانش آموزان شرکت کننده در پنجمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای پانزده هزار نفر می باشد، افزود: این تعداد دانش آموز شرکت کننده معادل ۵۵ درصد کل دانش آموزان این شهرستان می باشد.

جعفری تعداد دانش آموزان ورزشکار اعزام شده به مسابقات استانی و قطبی را ۲۲۰ نفر عنوان کرد وافزود: از این تعداد دانش آموز اعزامی ۱۳۰ نفر پسر می باشد.

 کارشناس تربیت بدنی و سلامت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند با بیان اینکه ۸۳ نفر دانش آموز پسر و دختر در مسابقات مختلف ورزشی  مقام آور استانی هستند، افزود: تعداد ۱ هزار و ۳۸ نفر دانش آموز نیز در المپیاد ورزشی برون مدرسه ای موفق شدند مقام شهرستانی را از آن خود کنند.

حسن جعفری خاطر نشان کرد: پنجمین دوره المپیاد ورزشی درون و برون  مدرسه ای با شعار” دانش آموز فعال، مدرسه شاد، جامعه سالم از ۲۶ مهر ماه سال ۹۷ در تمامی مدارس این شهرستان اجراشده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها