• تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 - 9:35
  • کد خبر : 27506
  • چاپ خبر

دیدار هیأت سرمایه گذاری چینی با معاون فرماندار زرند

دیدار هیأت سرمایه گذاری چینی با معاون فرماندار زرند به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، علی صادق زاده در این دیدار به پتانسیل ها و قابلیت های سرمایه گذاری شهرستان اشاره کرد و گفت: در حوزه های مختلف بویژه در بخش معدن، کشاورزی، صنایع تبدیلی جزء مناطق  شاخص کشور و مستعد برای سرمایه‌گذاری است. وی

دیدار هیأت سرمایه گذاری چینی با معاون فرماندار زرند

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، علی صادق زاده در این دیدار به پتانسیل ها و قابلیت های سرمایه گذاری شهرستان اشاره کرد و گفت: در حوزه های مختلف بویژه در بخش معدن، کشاورزی، صنایع تبدیلی جزء مناطق  شاخص کشور و مستعد برای سرمایه‌گذاری است.

وی وجود معادن غنی زغالسنگ و سنگ آهن  در زرند را از ویژگی های منحصر به فرد این شهرستان حتی در خاورمیانه دانست و افزود: آنچه که شهرستان زرند  را از سایر شهرستان ها متمایز ساخته، علاوه بر وجود این معادن، موقعیت جغرافیایی ویژه، قرار گرفتن در مسیر راه آهن و وجود راههای مواصلاتی به نقاط مختلف کشور است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند از وجود نیروهای کارآمد در زرند خبر داد و اظهار داشت: ما در شهرستان زرند  نخبگان و اساتید برجسته ای در بخش های مختلف صنعتی و معدنی داریم و بسیار علاقمند به انجام همکاری های مشترک در این حوزه با کشور چین هستیم.

در این جلسه مقرر شد طرفین، محورها و پیشنهادات خود را برای انجام همکاری های مشترک مشخص و ارائه کنند.

انتهای پیام /

لینک کوتاه

برچسب ها