• تاریخ انتشار : شنبه 28 اردیبهشت 1398 - 11:13
  • کد خبر : 27518
  • چاپ خبر

ایستادگی و استقامت در مقابل استکبار جهانی تنها راه برون رفت از مشکلات کشور

ایستادگی و استقامت در مقابل استکبار جهانی تنها راه برون رفت از مشکلات کشور حجت اسلام ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زرند در مصلی پیامبر اعظم(ص) با تسلیت وفات حضرت خدیجه کبری (س) ام المومنین و ام الایتام به همه ی مسلمانان اظهار داشت :حضرت خدیجه از لحاظ اخلاقی و اجتماعی الگو

ایستادگی و استقامت در مقابل استکبار جهانی تنها راه برون رفت از مشکلات کشور
حجت اسلام ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زرند در مصلی پیامبر اعظم(ص) با تسلیت وفات حضرت خدیجه کبری (س) ام المومنین و ام الایتام به همه ی مسلمانان اظهار داشت :حضرت خدیجه از لحاظ اخلاقی و اجتماعی الگو بی بدیلی برای مسلمانان به خصوص جامعه زنان اسلامی است
وی افزود : در زمان جاهلیت که زنان بهاء و ارزشی نداشتند حضرت خدیجه در تجارت و حجاب حتی سرمایه مالی بدون ربا سرلوحه تمام تجار بود تاحدی که رسول خدا رهبری کاروان تجاریش را برعهده داشتند.
ابراهیمی گفت :حضرت خدیجه (س)نگاه اجتماعی و سفره داری ایتام به جامعه اسلامی داشتند و ما با تبعیت از ام المومنین باید در جامعه امروز که مشکلات اقتصادی بر مردم بخصوص قشر ضعیف جامعه فشار وارد کرده به اندازه وسعش از مشکلات ایتام و نیازمندان گره گشایی کند تا از مالی که خداوند در اختیارش قرار داده، قبر قیامت خود را آباد و موجب رستگاری خودش را فراهم کند.
رئیس شورا فرهنگ عمومی شهرستان با تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) بیان کرد: خداوند در ماه مغفرت و رحمت این سفره مهمانیش را با میلاد کریم اهلبیت آراسته کرده است تا مردم الگوی بندگی و مهربانی رحم و مروت به هم نوع و اخلاق شخصی و اجتماعی را از کریم اهلبیت یاد بگیرند و سرلوحه ی زندگی خود قرار دهند.
نماینده ولی فقیه تصریح کرد: داد زدن و تهدید استکبار جهانی به رهبری آمریکا نشانه ی ضعف و نابودی دشمن نادان است.
وی ادامه داد: تهدیدات بی اساس رئیس جمهور آمریکا به اینکه فروش نفت جمهوری اسلامی را با کمک امارات و سعودی ها به صفر می رسانیم، ساعاتی از تهدیدات احمقانه استکبار جهانی نگذشته بود که ۷ پهبادیمنی با گذشت از راهدارها و با نابودی پایگاه های نفتی امارات و آمریکا با از کار انداختن بیش از ۳۰ تا ۴۰ درصد دستگاهای نفتی بار دیگر ضعف ونابودی استکبار جهانی را به جهانیان ثابت کردند.
وی در ادامه تاکید کرد: تنها راه عقب رفت دشمن و خارج شدن از مشکلات داخلی کشور ایستادگی و استقامت همه جانبه در مقابل دشمن و تکیه برقدرت داخلی است.
امام جمعه زرند با اشاره به کم شدن رشد جمعیت کشور اظهار داشت: امام (ره)هم موافق نبود و ایشان ظرفیت کشور را دویست میلیون می دانست و می فرمود طرح کنترل را باید بعد دویست میلیونی شدن ایران اجرا شود.
ابراهیمی گفت :باید دولت و همه مسئولان زمینه و امکانات برای رشد جمعیت کشور را فراهم کنند تا هر زوجی ایرانی حداقل با ۴ فرزند سن جانشینی خودش را داشته باشد تا کشور تا ۳۰ سال آینده دچاره افسردگی و پیری نشود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها