• تاریخ انتشار : شنبه 28 اردیبهشت 1398 - 12:00
  • کد خبر : 27523
  • چاپ خبر

اولین همایش متمرکز آموزشی و توجیحی زائران حج تمتع ۱۳۹۸ زرند و کوهبنان

اولین همایش متمرکز آموزشی و توجیهی زائران حج تمتع ۱۳۹۸ زرند و کوهبنان مدیرکل حج و زیارت استان کرمان گفت: امسال ۳ هزار و ۵۰۰ زائر از استان کرمان به حج اعزام می‌شوند که مسن‌ترین زائر ۹۴ ساله و جوان‌ترین زائر ۱۳ ساله است. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، محمود عرب‌نژاد در حاشیه همایش

اولین همایش متمرکز آموزشی و توجیهی زائران حج تمتع ۱۳۹۸ زرند و کوهبنان

مدیرکل حج و زیارت استان کرمان گفت: امسال ۳ هزار و ۵۰۰ زائر از استان کرمان به حج اعزام می‌شوند که مسن‌ترین زائر ۹۴ ساله و جوان‌ترین زائر ۱۳ ساله است.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، محمود عرب‌نژاد در حاشیه همایش متمرکز آموزشی توجیحی زائران حج تمتع ۹۸ شهرستان‌های زرند و کوهبنان اظهار داشت: امسال ۳ هزار و ۵۰۰ زائر از استان کرمان برای برگزاری انجام مناسک حج اعزام می‌شوند.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمان با بیان اینکه از این تعداد حجاج ۶۰۰ نفر از شهرستان‌های زرند و کوهبنان تشکیل هستند و پرواز حجاج از ۳۰ تیرماه آغاز می‌شود، عنوان کرد: مسن‌ترین زائر استان کرمان ۹۴ ساله و جوان‌ترین زائر ۱۳ ساله است.

حجت‌الاسلام سازندگی نماینده بعثه مقام معظم رهبری در استان کرمان نیز هدف از برگزاری این همایش آموزشی را تشریح نحوه ارایه خدمات، توصیه‌ها و آموزش نمادین احکام و مناسک حج عنوان کرد و از زائران خواست از لحظه لحظه حضور خود در سرزمین وحی برای عبادت و نیایش استفاده کنند.

زائران دراین همایش در خصوص اجرای برنامه‌های حج به‌صورت عملی و نمادین آشنا شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها