• تاریخ انتشار : دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 - 9:28
  • کد خبر : 27530
  • چاپ خبر

رفع تصرف اراضی دولتی در زرند

رفع تصرف اراضی دولتی در زرند رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان زرند از رفع تصرف بیش از ۲ هزار مترمربع از اراضی دولتی درحریم شهر زرند خبر داد. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، عباس نورالدینی رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان زرند از رفع تصرف بیش از ۲ هزارمترمربع از اراضی دولتی درحریم شهر

رفع تصرف اراضی دولتی در زرند

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان زرند از رفع تصرف بیش از ۲ هزار مترمربع از اراضی دولتی درحریم شهر زرند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، عباس نورالدینی رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان زرند از رفع تصرف بیش از ۲ هزارمترمربع از اراضی دولتی درحریم شهر زرند خبر داد.

وی افزود: در راستای حفظ حقوق بیت المال با خلع ید و قلع قمع یک قطعه زمین از اراضی دولتی در حاشیه شهر زرند به مساحت ۲ هزار ۳۷۵ متر مربع. به ارزش بالغ بر۲میلیارد ریال که توسط سودجویان تصرف شده بود. با حکم قضایی توسط یگان حفاظت از اراضی این اداره و همکاری، شهرداری و نیروی انتظامی رفع تصرف و به بیت المال باز گردانده شد و برخورد قانونی و قاطع با متصرفین صورت گرفت.

 نورالدینی یادآور شد: در سال گذشته ۱۰ هزار متر مربع اراضی دولتی در قالب ۵ پرونده به ارزش ۱۰ میلیارد ریال با پیگیری‌های قضایی از سود جویان رفع تصرف شده است.

وی افزود: براساس قانون هرگونه ساخت و ساز بدون مجوز، دخل و تصرف و تجاوز در اراضی دولتی جرم است و با افراد فرصت طلب و سود جو برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

نورالدینی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تجاوز به حریم راه و اراضی دولتی و ساخت و ساز غیرقانونی مراتب را یگان حفاظت این اداره اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه

برچسب ها