• تاریخ انتشار : دوشنبه 8 تیر 1394 - 17:34
  • کد خبر : 2759
  • چاپ خبر

به دنیا ثابت کرده‌ایم که می‌خواهیم تعامل کنیم

زرند نیوز / نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: در طرح «صیانت از حقوق هسته‌ای» یک چارچوب قانونی برای مذاکرات مشخص شد و همچنین مسائلی مطرح شده که بتواند جلوی زیاده خواهی طرف مقابل را بگیرد. حسین امیری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کویر، درباره دور

زرند نیوز / نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: در طرح «صیانت از حقوق هسته‌ای» یک چارچوب قانونی برای مذاکرات مشخص شد و همچنین مسائلی مطرح شده که بتواند جلوی زیاده خواهی طرف مقابل را بگیرد.

حسین امیری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کویر، درباره دور اخیر مذاکرات ایران با ۱+۵ اظهار کرد: مذاکرات هسته‌ای یک مذاکره عادی نیست، بلکه نبرد دیپلماسی نابرابری بین کشور ما و چند کشور دیگر است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: مقام معظم رهبری بارها از تیم مذاکره کننده کشورمان حمایت کرده و آنها را امین و شجاع نامیدند که در چارچوب مصوبات نظام کار می کنند.

امیری تصریح کرد: بحثی که رهبر معظم انقلاب درباره شروع مذاکرات دور جدید اعلام کردند به معنی این است که ایشان و شورای عالی امنیت ملی اشراف کامل بر روند مذاکرات دارند و تیم مذاکره کننده با امانتداری کار را دنبال می کند.

نماینده زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در طرحی که مجلس درباره حفظ حقوق هسته ای کشور به تصویب رساند، در جاهای مختلف بیان شده که مصوبات شورای عالی امنیت ملی باید رعایت شود.

وی افزود: در طرح «صیانت از حقوق هسته‌ای» یک چارچوب قانونی برای مذاکرات مشخص شد و همچنین مسائلی مطرح شده که بتواند جلوی زیاده خواهی طرف مقابل را بگیرد.

امیری تصریح کرد: ان شاءالله همصدایی و همزبانی که در ارگان‌های متعد نظام در این خصوص ایجاد شده کمک خواهد کرد که کشورمان در مذاکرات به نتیجه مطلوب برسد و اگر نتیجه نداد، ما نیت خود را به دنیا ثابت کرده و گفته‌ایم که می خواهیم تعامل کنیم.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درباره روند کنونی مذاکرات بیان کرد: براساس آنچه که طی روزهای گذشته در رسانه ها از قول‌نمایندگان کشورهای مختلف مطرح می‌شود، امیدواریم به نتیجه مطلوب و آنچه که منافع ملی کشور ما را تامین کند، برسیم.

انتهای پیام

منبع : http://isna.ir

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود