• تاریخ انتشار : شنبه 11 خرداد 1398 - 11:02
  • کد خبر : 27772
  • چاپ خبر

اسرائیل آرزوی معامله با قدس را به گور خواهد برد

اسرائیل آرزوی معامله با قدس را به گور خواهد برد به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، حجت الاسلام ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه روز قدس با اشاره به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان اظهار کرد: مبادا روزهای آخر این ماه رحمت را غفلت کنیم بلکه باید با تمام تلاش به بندگی ادامه دهیم و

اسرائیل آرزوی معامله با قدس را به گور خواهد برد

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، حجت الاسلام ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه روز قدس با اشاره به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان اظهار کرد: مبادا روزهای آخر این ماه رحمت را غفلت کنیم بلکه باید با تمام تلاش به بندگی ادامه دهیم و از لحظات آخر این ماه که وقت مزد گرفتن است استفاده کنیم تا مشمول رحمت الهی بشویم.
ابراهیمی با گرامی داشت روز قدس و تشکر از حضورمردم ولایت مدار و با بصیرت شهرستان بیان داشت: حضور در راهپیمایی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین در حقیقت تجدید بیعت با رسول خدا وامام علی( ع) و انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: فلسطین و مردم غزه با چندین سال مقابله با صهیونیسم غاصب و حفاظت از مرزوبوم کشورشان درس استقامت و ایستادگی در مقابل ظلم وظالم را به همه ی  دنیا ثابت کردند.
امام جمعه زرند با محکوم کردن عمل رئیس جمهور آمریکا درمورد قدس شریف تصریح کرد: نامگذاری ترامپ و معامله کردن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل هیچ تأثیری در مبارزات و استقامت مردم فلسطین و حمایت مسلمانان از قدس شریف ندارد و بیت المقدس قبله اول مسلمین جهان در تصرف یهودیان قرار نخواهد گرفت واستکباراین معامله با قدس را با خود به گور خواهند برد.
وی افزود: مردم غزه و فلسطین با استقامت و ایستادگی محاصره دشمن را شکستند و ذلت و تضعیف صهیونیسم را به جهانیان ثابت کردند.
حجت الاسلام ابراهیمی با تسلیت رحلت جانسوز امام خمینی (ره) بیان کرد: امام (ره) ذخیره ی خدا برای شیعیان بود ایشان با ایستادگی در مقابل دشمنان انسانیت را از بردگی و کفر نجات داده است.
وی ادامه داد: بعد ازامام راحل مقام معظم رهبری حفظه الله با بصیرت و هدایت گری کشور را از طوفانهایی که می خواست کشور و شیعه را نابود کنند نجات داده است و همان گونه که ایشان فرمودند تنها راه برون رفت از مشکلات داخلی و دور زدن تحریم های ظالمانه استقامت وایستادگی درمقابل استکبار جهانی به رهبری آمریکا خون خوار است.
ابراهیمی با تسلیت و تبریک شهادت امام جمعه کازرون حجت الاسلام محمد خرسند بیان کرد: دستگاهای نظارتی باید نگهداری از دستگاهای حساس را بیشتر کنند و نگذارند ذخیرهای جامعه اسلامی و یاران امام (ره) و رهبری به راحتی با به شهادت رسانند. در کشور ودنیا اسلام هراسی را گسترش دهند بلکه امنیت را باید قبل ازبین رفتن نیروهای ارزشی انجام دهند.
رئیس شورا فرهنگ عمومی زرند اظهار کرد: استفاده و تولید مشروبات الکلی و سرقت احشام از منازل در شهرستان زیاد شده واین یک زنگ خطری برای شهر ولایت مدار ومهدوی زرنداست دستگاهای فرهنگی  ونظارتی  و قضایی یک برنامه و مجازات مدون، جامع، بازدارنده و ترغیب دهنده به عمل به دستورات الهی ارائه و اجرایی کنند تا جامعه ونسل جوانی که آینده کشور را باید بسازند نجات دهند.

انتهای پیام/

عکس: سید سالار اسدیار

لینک کوتاه

برچسب ها