• تاریخ انتشار : یکشنبه 12 خرداد 1398 - 13:25
  • کد خبر : 27789
  • چاپ خبر

آماده سازی ۷ واحد سرویس بهداشتی و حمام برای نیازمندان

آماده سازی ۷ واحد سرویس بهداشتی و حمام برای نیازمندان در اقدامی خداپسندانه به همت خیرین و کمیته امداد امام خمینی ۷ واحد سرویس بهداشتی و حمام منطقه بهشت وحدت برای نیازمندان در حال ساخت است. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، موسوی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در تشریح این خبر بیان کرد:

آماده سازی ۷ واحد سرویس بهداشتی و حمام برای نیازمندان

در اقدامی خداپسندانه به همت خیرین و کمیته امداد امام خمینی ۷ واحد سرویس بهداشتی و حمام منطقه بهشت وحدت برای نیازمندان در حال ساخت است.
به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، موسوی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در تشریح این خبر بیان کرد: به کمک خیرین و همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) ۷ واحد سرویس بهداشتی و حمام به ارزش ۲۸۰ میلیون ریال برای نیازمندان منطقه بهشت وحدت در حال ساخت می باشد.
وی افزود: ۳ واحد سرویس بهداشتی آماده و مابقی در حال ساخت می باشند و پیش بینی می شود ظرف مدت یک ماه آینده تکمیل شوند.
موسوی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در پایان تاکید کرد: از خیرین، مراکز خیریه و مردم شریف شهرستان زرند میخواهیم تا به اندازه توان خود به کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) آمده و در زمینه تامین مسکن مددجویان همکاری کنند تا مشکل مسکن که از یکی از مهم ترین نیازهای افراد است برطرف شود، خیرین و موسسات خیریه می توانند در هر زمینه ای لوله کشی ساختمان ها، تعمیرات مسکن و … مددجویان کمک نمایند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها