• تاریخ انتشار : دوشنبه 13 خرداد 1398 - 17:16
  • کد خبر : 27807
  • چاپ خبر

 ساعت کاری ادارات تغییر می کند

 ساعت کاری ادارات تغییر می کند طبق مصوبه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان، ساعت کاری ادارات از هجدهم خرداد تا اول شهریور امسال، به ۶ صبح تا ۱۳ تغییر می‌ کند. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، استاندار امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به میزان جذب اعتبارات سال ۹۸،

 ساعت کاری ادارات تغییر می کند

طبق مصوبه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان، ساعت کاری ادارات از هجدهم خرداد تا اول شهریور امسال، به ۶ صبح تا ۱۳ تغییر می‌ کند.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، استاندار امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به میزان جذب اعتبارات سال ۹۸، تاکید کرد: دستگاه‌هایی که توان جذب این اعتبارات را ندارند، کتبی به سازمان مدیریت برنامه‌ریزی اعلام تا طرح تخصیص‌ها و جابجایی را دنبال کنند.

دکتر محمدجواد فدائی بر تسریع نهایی شدن فهرست پروژه‌های قابل واگذاری دستگاه‌ها، تاکید و اعلام کرد: این فهرست تا ۲۰ خرداد به شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ارائه تا مراحل تصویب و ادامه کار آنها دنبال شود.

وی گفت: با توجه به بحث تحقیق و تفحصی که درباره واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی در کمیسیون عمران مجلس مطرح شده، کارگروهی به ریاست معاون عمرانی استاندار تشکیل و دلایل عدم تعهدات دستگاه‌ها بررسی خواهد شد.

استاندار کرمان پیشنهاد کرد برای دریافت سهمیه بهتر دستگاه‌هایی مانند راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی و مجموعه‌هایی که ارقام قابل توجهی در بودجه دارند، جلساتی با حضور دستگاه‌های ملی، استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در تهران تشکیل شود.

دکتر فدائی یادآور شد: استفاده از این تجربه در سال گذشته، باعث رشد اعتبارات شد.

این گزارش حاکیست: در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و با موافقت اعضای این شورا، مصوب شد با توجه به فصل گرما و لزوم صرفه‌جویی در مصرف انرژی، از هجدهم خرداد تا اول شهریور امسال، ساعات کاری ادارات به ۶ صبح تا ۱۳ تغییر یابد.

همچنین در این جلسه ظرفیت‌های قانونی بودجه ۱۳۹۸ و گزارش عملکرد دستگاه‌ها در جذب اعتبارات۱۳۹۷ بررسی و مصوبات کارگروه زیربنایی نیز مطرح شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها