• تاریخ انتشار : سه شنبه 14 خرداد 1398 - 8:33
  • کد خبر : 27809
  • چاپ خبر

عملکرد نیروهای بومی زرند در شرکت فولاد رضایت بخش است

عملکرد نیروهای بومی زرند در شرکت فولاد رضایت بخش است عصر دیروز سهراب نژاد با دکتر امیری نماینده و خنجری فرماندار زرند دیدار و گفتگو کرد . به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، در این دیدار ابتدا ماشااله سهراب نژاد به بیان وضعیت پروژه فولاد پرداخت و از تلاش های مستمر و شبانه روزی مجموعه

عملکرد نیروهای بومی زرند در شرکت فولاد رضایت بخش است

عصر دیروز سهراب نژاد با دکتر امیری نماینده و خنجری فرماندار زرند دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، در این دیدار ابتدا ماشااله سهراب نژاد به بیان وضعیت پروژه فولاد پرداخت و از تلاش های مستمر و شبانه روزی مجموعه برای راه اندازی این پروژه عظیم خبر داد .

در ادامه نماینده و فرماندار زرند به بیان مشکلات و در خواست های مردمی در رابطه با شرکت زیسکو پرداخته و همکاری بیشتر فولاد برای رفع مشکلات را خواستار شدند .

دکتر حسین امیری و حبیب الله خنجری ، بر اهتمام مجموعه فولاد به جذب نیروی بومی ، تأمین و خرید تجهیزات مورد نیاز از شهرستان، کمک جهت ساخت کتابخانه مرکزی و حمایت از رشته های مختلف ورزشی تأکید کردند.

مهندس سهراب نژاد از انجام و نظارت کامل بر مراحل جذب نیروها در این شرکت خبر داد و اولویت جذب را با نیروهای شاغل در پیمانکاری های فعال در پروژه دانست و افزود: تعداد معدودی نیروهای غیر بومی شاغل در پروژه وجود دارد همه از پیشکسوتان صنعت فولاد سازی هستند و سالهای طولانی در پست های حساس فولاد اصفهان مشغول به کار بوده اند و آمادگی کامل برای انتقال دانش و مهارت خود به نیروهای جوان زرندی را دارند که انتظار می رود پرسنل بومی استفاده کافی از تجربه این افراد را ببرند.

مدیر عامل شرکت فولاد زرند ایرانیان تصریح کرد: اکثر قریب به اتفاق نیروهای شاغل در کارخانه های کنسانتره و گندله سازی نیروهای بومی شهرستان می باشند که عملکردشان رضایت بخش می باشد.

مهندس سهراب نژاد در پایان ابراز امیدواری کرد تا پایان سال جاری شاهد تولید شمش فولاد در زرند باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها