• تاریخ انتشار : یکشنبه 19 خرداد 1398 - 10:09
  • کد خبر : 27862
  • چاپ خبر

یک زرندی رئیس دادگستری سیرجان شد

یک زرندی رئیس دادگستری سیرجان شد به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، طی حکمی از سوی حضرت آیت ا… رئیسی، ریاست قوه قضاییه یدالله سپهری رئیس دادگستری شهرستان بافت به عنوان رئیس دادگستری شهرستان سیرجان منصوب شد. در متن این حکم از سوی آیت ا… رئیسی آمده است: “امیداست با در نظر داشتن اهمیت امر

یک زرندی رئیس دادگستری سیرجان شد

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، طی حکمی از سوی حضرت آیت ا… رئیسی، ریاست قوه قضاییه یدالله سپهری رئیس دادگستری شهرستان بافت به عنوان رئیس دادگستری شهرستان سیرجان منصوب شد.
در متن این حکم از سوی آیت ا… رئیسی آمده است:
“امیداست با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیتهای سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستمدیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سر لوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف موفق باشید.”
آئین تودیع و معارفه رئیس جدید حوزه قضائی سیرجان روز شنبه ۲۵ خرداد با حضور دکتر یدالله موحد، رییس کل دادگستری استان و معاونین وی، امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم شهرستان سیرجان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان قضائی و اجرایی در سیرجان برگزار خواهد شد.
در این مراسم از خدمات و زحمات شهریار برآهویی ،رئیس سابق دادگستری سیرجان تقدیر بعمل خواهد آمد و در همین رابطه طی حکمی از سوی حضرت آیت ا… رئیسی، برآهویی به سمت مستشار دادگاه تجدیدنظر کرمان منصوب شده است.
لازم به ذکر است انتصاب تمامی قضات و روسای حوزه های قضایی سراسر کشور، با امضای شخص آیت ا… رئیسی ،رییس قوه قضاییه صورت می گیرد.
گفتنی است یدالله سپهری دانشجوی دکتری رشته حقوق در گرایش جزا و جرم شناسی می باشد و مدت چهار سال است به عنوان رئیس دادگستری شهرستان بافت انجام وظیفه می نماید و علاوه بر رسیدگی به پرونده های حقوقی ، مستشار دادگاه انقلاب و همچنین دادرس رسیدگی کننده به جرائم اطفال و نوجوانان را عهده دار بوده است .
وی در مجموعه قضایی استان کرمان بالغ بر سیزده سال در سمت های رئیس دادگستری، دادرس دادگاه و بازپرس دادسرا انجام وظیفه نموده است و ضمناً در بخشهای گلباف ، شهداد و همچنین در شهرستانهای کرمان و زرند نیز در سمتهای دادرس و بازپرس به مردم شریف این مناطق خدمت کرده است .
سپهری قبل از ورود به دادگستری به عنوان معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان زرند و سمت دبیری و همچنین رئیس کمیته امداد شهرستان زرند انجام وظیفه نموده است.

 انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها