• تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 خرداد 1398 - 11:39
  • کد خبر : 27996
  • چاپ خبر

دیدار ریاست نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمان با امام جمعه زرند

دیدار ریاست نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمان با امام جمعه زرند به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز در سفر یک روزه دکتر رضایی ریاست محترم نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمان به شهرستان زرند وی به همراه اعضای شبکه نظارت و بازرسی زرند با حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند دیدار و گفت وگو

دیدار ریاست نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمان با امام جمعه زرند

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز در سفر یک روزه دکتر رضایی ریاست محترم نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمان به شهرستان زرند وی به همراه اعضای شبکه نظارت و بازرسی زرند با حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند دیدار و گفت وگو کردند.

دکتر رضایی در این دیدار بیان کرد: با توجه به اهمیت انتخابات مجلس و فرصت باقی مانده تا آن هدف ما از این دیدارها ارتباط گیری با همه ی نیروهای پیرو ولایت است تا همه به اندازه توان خود در این امر حساس به یاری شبکه نظارت و بازرسی آیند.

وی ادامه داد: اگر امروز جمهوری اسلامی اقتدار و قدرتی دارد به برکت خون شهداست و همه باید به گونه ای عمل کنیم تا شرمنده خون شهدا نباشیم و اگر کوتاهی و سستی کنیم در پیشگاه خدای متعال مسئولیم و باید پاسخگو باشیم.

رئیس نظارت و بازرسی استان کرمان به اعضای شبکه نظارت و بازرسی زرند تاکید کرد: از پتانسیل نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان استفاده شود و صندوق های رای بررسی و بازدید شوند و در صورت وجود هرگونه عیب و نقصی سریعا آنها برطرف شوند.

وی در پایان تاکید کرد : همه باید تلاش کنیم تا انتخابات سالم برگزار شود و نمایندگان انقلابی، متعهد، جهادگر و دلسوز مردم بر کرسی های مجلس بنشینند و به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

در حاشیه این دیدار امام جمعه زرند در راستای اهمیت کار نظارت خاطر نشان کرد: با تمام توان در کنار ستاد بازرسی شهرستان هستم تا انتخاباتی سالم در زرند برگزار شود.

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان افزود: راه باید برای تمامی افراد باز باشد و تنها یک عده خاصی نتوانند نامزد انتخاباتی شوند و امیدواریم نمایندگان مردمی انتخاب شوند تا به درد مردم رسیدگی کنند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها