• تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 خرداد 1398 - 20:51
  • کد خبر : 28009
  • چاپ خبر

دیدار ریاست نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمان با فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان زرند  

دیدار ریاست نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمان با فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان زرند   به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، دکتر رضایی ریاست نظارت و بازرسی استان کرمان در ادامه حضور خود در زرند به همراه اعضای شبکه نظارت و بازرسی زرند با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند دیدار و گفت وگو

دیدار ریاست نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمان با فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان زرند  

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، دکتر رضایی ریاست نظارت و بازرسی استان کرمان در ادامه حضور خود در زرند به همراه اعضای شبکه نظارت و بازرسی زرند با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند دیدار و گفت وگو کردند.

دکتر رضایی ضمن خرسندی از حضورش در زرند تصریح کرد: به فرموده امام خمینی (ره) مجلس در راس همه امور است، با توجه به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی این دیدارها برنامه ریزی شده است.

وی در ادامه بیان کرد: زمانی که کسی کاندیدای انتخابات شد کار ما آغاز می شود و باید بر حسب وظیفه سوابق و عملکردهای فرد را بررسی و پیگیری و سپس شفاف سازی کنیم. اگر در انجام دادن وظایف کوتاهی و اهمالی از ما سر بزند در پیشگاه عدل الهی مسئول و پاسخگو هستیم.

رئیس نظارت و بازرسی استان کرمان در پایان تاکید کرد: همه نهادها و همچنین سپاه باید در رابطه با بحث نظارت و پیگیری با شبکه نظارت و بازرسی شهرستان همکاری کند تا یک مجلس انقلابی، مردمی، بدون فساد و رانت خواری و … داشته باشیم.

سرهنگ کردی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند با ابراز خشنودی از این دیدار خاطرنشان کرد: در نهاد خدمت میکنیم که وظیفه آن پاسداری از نظام جمهوری اسلامی در همه زمینه ها می باشد که مسئولیتی بسیار سنگین است.

وی یادآور شد: سپاه و بسیج از همان ابتدای انقلاب اسلامی تا پای جان از انقلاب اسلامی پاسداری کرده و خواهند کرد تا شرمنده خون شهدا نباشند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه در پایان بیان کرد: تا این لحظه سپاه شهرستان زرند با شبکه نظارت و بازرسی همکاری و تعامل گسترده داشته است و از این پس هم این تعامل را بیش از پیش ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها