• تاریخ انتشار : شنبه 1 تیر 1398 - 14:35
  • کد خبر : 28023
  • چاپ خبر
خطبه های نماز جمعه

حضور در نماز جمعه از نشانه های اهل بهشت

حضور در نماز جمعه از نشانه های اهل بهشت به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸ بیان کرد: از آیات سوره حضرت مریم (س) این نکته استنباط می شود رحمت خداوند به همه بندگان وسیع است. خدایی که به حضرت زکریا

حضور در نماز جمعه از نشانه های اهل بهشت

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸ بیان کرد: از آیات سوره حضرت مریم (س) این نکته استنباط می شود رحمت خداوند به همه بندگان وسیع است. خدایی که به حضرت زکریا در کهن سالی فرزندی بخشید همه امور در دست اوست.

ابراهیمی گفت: بهترین زمان برای استجابت دعا و یاد خدا صبحگاهان و نزدیک غروب است این لحظه ها را قدر بدانیم.

وی ادامه داد: سه پیامبر از پیغمبران از کودکی به نبوت رسیده اند که خداوند سه سفارش به پیامبران کرده است و ما باید این نکات را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم نیکی به پدر و مادر، نسبت به دیگران مهربان بودن و پیشی گرفتن در سلام کردن از جمله این موارد است.

ابراهیمی با تاکید به اهمیت نماز جمعه اظهار داشت: روز جمعه روز یاد و ذکر خداست و یکی از نشانه های انسان های بهشتی  اینست سرما و گرما آنها را از رفتن به نماز جمعه باز نمی دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی زرند خاطر نشان کرد: بودجه و اعتبارای که برای ساخت مصلی تخصیص داده شده بود تنها ۳۳ میلیون تومان از آن وصول شده است. لذا ازهمه مردم میخواهم در تکمیل پروژه مصلی همت کنند و باقیات و صالحاتی برای خود برجا گذارند.

وی در ادامه با اشاره به مناسبت های هفته پیش رو تصریح کرد: مهم ترین آسیب و ناهنجاری در کشورما اعتیاد به مواد مخدر به خصوص مواد مخدر صنعتی می باشد. کسانی که گرفتار اعتیاد هستند بیمارند و باید به آنها برای رهایی از این گرفتاری کمک کرد.

ابراهیمی در ادامه با اشاره به رویدادهای سال ۱۳۶۰یادآور شد: در حادثه ترور مقام معظم رهبری لطف و مشیت الهی بود که منافقین ناکام بمانند، نعمت ولایت بالاترین نعمت است.

ابراهیمی در خصوص سفر نخست وزیر ژاپن به ایران گفت: بازتاب این دیدار در رسانه های خارجی گسترده بود و اقتدار و نفوذ ناپذیری مقام معظم رهبری را به رخ جهانیان کشاند.

امام جمعه زرند با تقدیر از اداره جهاد کشاورزی زرند بدلیل راه اندازی طرح های نوین کشاورزی بیان داشت: کشاورزان با بکارگیری روش های نوین آبیاری با توجه به تسهیلاتی که اداره جهاد کشاورزی در اختیار آنها قرار میدهد میتوانند  در کاهش و صرفه جویی مصرف آب کمک کنند. کشاورزان در کشاورزی ازعلم مهندسان و مهندسان از تجربه کشاورزان بهره گیرند تا هم در مصرف آب صرفه جویی شود و هم محصولات مرغوبی تولید شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها