• تاریخ انتشار : یکشنبه 2 تیر 1398 - 11:55
  • کد خبر : 28026
  • چاپ خبر

ضعف مدیریتی علت مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه

ضعف مدیریتی علت مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد : بعد از گذشت ۴ دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی مردم در تهیه کالاهای اساسی دچار مشکل هستند و این مشکلات نتیجه ضعف مدیریتی در بعضی دستگاههای اجرایی کشور است و نباید آن را پای نظام و انقلاب گذاشت. به

ضعف مدیریتی علت مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد : بعد از گذشت ۴ دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی مردم در تهیه کالاهای اساسی دچار مشکل هستند و این مشکلات نتیجه ضعف مدیریتی در بعضی دستگاههای اجرایی کشور است و نباید آن را پای نظام و انقلاب گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، سردار ابوحمزه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش و بزرگداشت هفته قوه قضائیه در جمع بسیجیان ، پیشکسوتان و فعالان فرهنگی در سینما آزادی شهر زرند بیان کرد: حرکتی که انقلاب اسلامی ایجاد کرده است به سرعت اندیشه ، افکار و بلوغ ملت ها را تسخیر می کند. دشمنان با تمام ابزارها می خواستند از حرکت رو به جلو انقلاب اسلامی جلوگیری کنند و در ادامه این حرکت خود، مردم را از نظام و انقلاب اسلامی ناامید و مایوس کنند اما موفق نخواهند شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه افزود: بعد از گذشت ۴ دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی مردم در تهیه کالاهای اساسی دچار مشکل هستند و این مشکلات نتیجه ضعف مدیریتی در بعضی دستگاههای اجرایی کشور است و نباید آن را پای نظام و انقلاب گذاشت.

انهدام پهپاد آمریکایی اوج قدرت و اقتدار

وی با اشاره به انهدام پهپاد آمریکایی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: قدرت و اقتدار سپاه با اجرای این حرکت به رخ جهانیان کشیده شد و نشانه ای بود برای کسانی که از جنگ آمریکا با ایران دم می زدند و قصد ایجاد هراس و ترس در جامعه را داشتند. مردم بدانند اگر آمریکا یا هر کشور دیگری قصد حمله یا حرکت نظامی علیه ایران را داشته باشد، ایران تار و پود آن کشور را نابود خواهد کرد.

سردار ابوحمزه تاکید کرد: کشور ما در ۸ سال دفاع مقدس با دستان خالی در مقابل دشمن ایستادگی کرد در حال حاضر با این موشک ها و امکانات نظامی دشمنان را نابود خواهد کرد و آمریکا و متحدانش از این قضیه آگاهند. این اقتدار و قدرت مدیون، مرهون و نتیجه اسلام ناب محمدی است.

وی با تاکید بر گام دوم انقلاب اظهارداشت: بهره گیری از مکتب اسلام ناب محمدی ، و وجود ولایت فقیه در زمان غیبت امام عصر (عج) و ایستادگی و مقاومت مردم در برهه های حساس با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی موجود از جمله دلایل عزت انقلاب اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان وجود روحانی متعهد و انقلابی را از نیازهای اساسی این دوران دانست و گفت: جوانان و خانواده های متدین جوانان و نوجوانان را نرغیب کنید که درس حوزه علمیه بخوانند زیرا دشمنان با فضای مجازی و ابزارهای مختلف قصد دارند اعتقادات و ارزشهای دینی ما را از بین ببرند لذا وجود روحانی دلسوز، انقلابی و متعهد از نیازهای ضروری جامعه ماست.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه هدف دشمنان ضربه زدن به سپاه و بسیج است یادآور شد: پاسداران و بسیجیان باید آگاه باشند و با عمل خود نقشه دشمنان را نقش برآب کنند.

وظیفه بسیجیان بصیرت افزایی در جامعه است

وی در خصوص ایجاد شبهه در جامعه و نسبت دادن مشکلات معیشتی به رهبری خاطر نشان کرد: وظیفه رهبری در تعیین سیاست های کلی نظام (انتساب فرماندهان عالی رتبه نیروهای مسلح، تعیین رئیس قوه قضائیه ، تعیین رئیس صدا و سیما، تعیین فقهای شورای نگهبان، تعیین صلح و جنگ، حل و فصل اختلافات بین قوا) می باشد وضع قانون در زمان مشکلات برعهده مجلس شورای اسلامی مبارزه با مفاسد با قوه قضائیه و حل مشکلات معیشتی و اقتصادی ، گرانی و بیکاری با دولت است.

سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه افزود: دشمنان تمام هدفشان ایجاد تفرقه انگیزی و فرافکنی و … و میخواهند به شبهات و مشکلات دامن بزنند.

انتهای پیام/

خبرنگار: حمیدرضا قنبرزهی

لینک کوتاه

برچسب ها