• تاریخ انتشار : دوشنبه 3 تیر 1398 - 11:26
  • کد خبر : 28041
  • چاپ خبر

دین و اخلاق دو عنصر حیاتی در دستگاه قضایی

دین و اخلاق دو عنصر حیاتی در دستگاه قضایی حجت الاسلام محمدی تاکید کرد:  در این برهه از زمان که دشمن همه ابزارها و توان خود را جهت نابودی اسلام و نظام انقلاب اسلامی به کار گرفته است، دستگاه قضایی و نیروهای نظامی  و انتظامی باید در عمل و ظاهر پاییند به دین و اخلاق

دین و اخلاق دو عنصر حیاتی در دستگاه قضایی

حجت الاسلام محمدی تاکید کرد:  در این برهه از زمان که دشمن همه ابزارها و توان خود را جهت نابودی اسلام و نظام انقلاب اسلامی به کار گرفته است، دستگاه قضایی و نیروهای نظامی  و انتظامی باید در عمل و ظاهر پاییند به دین و اخلاق باشند.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضائیه صبحگاه مشترک یگان های نظامی و انتظامی شهرستان زرند با حضور امام جمعه شهرستان زرند، سرپرست فرمانداری و رئیس دادگستری در ناحیه مقاومت سپاه ابراهیم آباد زرند برگزار شد.

حجت الاسلام محمدی ریاست دادگستری زرند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بخصوص شهید دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش و تقدیر و تشکر از همه قضات و کارمندان دستگاه قضایی شهرستان زرند به عنوان بازوان توامند دستگاه قضایی بیان کرد: از جمله وظایف دستگاه قضایی شهرستان زرند ایجاد امنیت در همه ابعاد فرهنگی، دینی، اعتقادی و… در سطح جامعه است.

وی افزود: اعتقادات ما برخاسته از دین و اسلام است و ایستادگی ، مقاومت، ایثار و رشادت های نوجوانان، جوانان و سالخوردگان ما در ۸ سال دفاع مقدس گواه این ماجراست.

این مقام قضایی در پایان یادآور شد: در این برهه از زمان که دشمن همه ابزارها و توان خود را جهت نابودی اسلام و نظام انقلاب اسلامی به کار گرفته است، دستگاه قضایی و نیروهای نظامی  و انتظامی باید درعمل و ظاهر پاییند به دین و اخلاق باشند و به الگوی دینی و اخلاقی در سطح جامعه تبدیل شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها