• تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 تیر 1398 - 12:23
  • کد خبر : 28104
  • چاپ خبر

قرآن کریم کلید حل تمام مسائل و مشکلات زندگی

قرآن کریم کلید حل تمام مسائل و مشکلات زندگی حجت الاسلام انصاری نسب بیان کرد: مردم و مسئولین باید به سمت معنویت و دین سوق داده شوند، هرچه ما از دین فاصله بگیریم مراجعه به دادگاه ها بیشتر می شود. قرآن کریم درس زندگی است و باید در تمامی امور از آن بهره برد. به

قرآن کریم کلید حل تمام مسائل و مشکلات زندگی

حجت الاسلام انصاری نسب بیان کرد: مردم و مسئولین باید به سمت معنویت و دین سوق داده شوند، هرچه ما از دین فاصله بگیریم مراجعه به دادگاه ها بیشتر می شود. قرآن کریم درس زندگی است و باید در تمامی امور از آن بهره برد.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، جلسه ی آگاهی و افزایش سطح حقوق مردم به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه با حضور حجت الاسلام انصاری نسب در جمع شهروندان زرندی در مسجد حضرت رقیه (س) زرند برگزار شد.

حجت الاسلام انصاری نسب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: حرفه قضاوت کار بسیار دشوار و مسئولیتی سنگین است.

وی در ادامه افزود: بر اساس آیات و روایات هیچ جایگاه و منصبی در اسلام بالاتر از قضاوت وجود ندارد و در همین راستا نیز وظیفه ، مسئولیت و کار قاضی بسیار دشوار است که بر اساس برخی روایات کسی که قضاوت را بر عهده می گیرد نفس خود را با چاقو ذبح کرده است.

انصاری نسب تصریح کرد: خداوند خطاب به پیامبر اکرم (ص) در قرآن کریم می فرماید: کسانی که در برابر حکم و رای تو تسلیم باشند به تو ایمان آورده اند. پس باید در برابر حکم و رای دادگاه تسلیم بود اما به این معنا نیست که نمیتوان به رای دادگاه اعتراض کرد و درخواست تجدید نظر داد.

این مقام قضایی ادامه داد: بر اساس سخن امام خمینی (ره) هیچ کس حتی مراجع تقلید نمیتوانند در رای و حکم قاضی دخالت کنند ندارد و قاضی نیز نباید از موقعیت و جایگاه خود سوءاستفاده کند.

انصاری نسب بیان کرد: پیرو سخنان مقام معظم رهبری اگر کادر اداری جامعه و نهادهای اجتماعی به دست جوانان متعهد ، مومن و انقلابی بیافتد امید اجرای عدالت و مبارزه با فساد بیشتراست.

وی گفت: دادگستری زرند نیز دارای کادر مجرب و جوان است و از ۱۶ قاضی این مجموعه اکثریت آنها زیر ۴۰ سال سن دارند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان نیز باید نکات ایمنی را رعایت کنند. استفاده از امکانات روز برای جلوگیری از وقوع و اثبات جرم همچون دوربین های مدار بسته از جمله این امکانات است.

انصاری نسب در پایان یادآور شد: عمده ترین مشکل دستگاه قضایی زرند افزایش ورود پرونده های قضایی به خصوص پرونده های خانوادگی می باشد. مردم و مسئولین باید به سمت معنویت و دین سوق داده شوند، هرچه ما از دین فاصله بگیریم مراجعه به دادگاه ها بیشتر می شود. قرآن کریم درس زندگی است و باید در تمامی امور از آن بهره برد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه

برچسب ها