• تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 تیر 1398 - 9:06
  • کد خبر : 28116
  • چاپ خبر

اختصاص ۱۰ میلیارد تومان جهت بهبود عبور و مرور ترافیکی زرند

اختصاص ۱۰ میلیارد تومان جهت بهبود عبور و مرور ترافیکی زرند سرپرست فرمانداری زرند در جلسه شورای ترافیک شهرستان از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان جهت بهبود ترافیک و عبور و مرور در شهرهای زرند، خانوک، ریحانشهر و یزدانشهر خبر داد. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، علی صادقزاده در جلسه شورای ترافیک شهرستان که در

اختصاص ۱۰ میلیارد تومان جهت بهبود عبور و مرور ترافیکی زرند

سرپرست فرمانداری زرند در جلسه شورای ترافیک شهرستان از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان جهت بهبود ترافیک و عبور و مرور در شهرهای زرند، خانوک، ریحانشهر و یزدانشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، علی صادقزاده در جلسه شورای ترافیک شهرستان که در محل فرمانداری با حضور جمعی از اعضای اجرایی شورا برگزار شد، افزود: حل مسائل ومشکلات ترافیکی شهرستان باید در سرلوحه وظایف دستگاه های اجرایی مرتبط و شهرداریها قرار گیرد.

صادقزاده ضمن تاکید بر عملیاتی شدن مصوبات شورای ترافیک، عدم اجرای صد درصدی مصوبات را باعث ایجاد نارضایتی عمومی در سطح جامعه عنوان کرد، که حتی میتواند مال و یا جان انسانی را به خطر بیاندازد.

وی اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگ سازی ترافیکی را از مهمترین عوامل بازدارنده رفتارهای پرخطر برخی از رانندگان در سطح معابر شهری و برون شهری دانست و بر لزوم فراگیر شدن آن توسط دستگاه های متولی خصوصاً آموزش و پرورش در مدارس، تاکید کرد.

وی با اعلام خبر اختصاص ۱۰ میلیارد تومان از اعتبارات سال ۹۸ شهرستان جهت بهبود سطح عبور و مرور در شهرهای زرند، خانوک، ریحانشهر و یزدانشهر، تصریح کرد: نصب دوربین های کنترل ترافیک در شهر زرند، یکی از برنامه های شورای ترافیک خواهد بود که به جد جهت عملیاتی شدن آن پیگیری میکنیم.

وی در پایان خواستار اهتمام ویژه دستگاه های اجرایی بخصوص شهرداریها جهت جذب سرمایه گذاری و برنامه ریزی جهت توسعه زیرساخت های ترافیکی در سطح شهرهای شهرستان از جمله احداث پارکینگ ماشین های سبک و سنگین، شد.

انتهای پیام/

زرند نیوز

لینک کوتاه

برچسب ها